Re: Obrażał w sieci - pójdziesiedzieć

Data: 2009-09-28 20:35:42
Temat: Re: Obrażał w sieci - pójdziesiedzieć
Od: Konspiratore ÓPD <tajne@konspiratore.ópd>

Użytkownik kogutek napisał:

> Niewygodne to mogą być buty. Taką wszę jak ten co się tutaj udzielał należy
> azotoxem potraktować. To dobra przestroga dla innych.

właśnie sprawdziłęm w ipeenie i okazało się że twoja matka nie tylko sie
kurwiła z zólami ale robi to nadal za pojary i resztki z butelek po
nalefce leśniej pozatym śpi na dworcu z bezzembnym frankiem na kwadracie
koło grzejnika - więc jakim ty musisz być opsranym kurwim zwisem skoro
jesteś jeje potomstwem.