Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Date: Sat, 31 Oct 2015 06:38:33 -0500

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
news:5634a406$0$644$65785112@news.neostrada.pl...

> Jest lipidem.

> No i na tym drugim się skup, bo ja wiem, a Ty nie, że ten
> przyswojony (egzogenny) to w porywach 20-30 procent, gdyż
> organizm ludzki z dostarczonej choćby największej dawki przyswaja
> niewiele - pozostałe 80 procent to własny, wytworzony w wątrobie
> (endogenny). Więc mity o tym, że ten z jajek i mięsa zawali mi
> tętnice, pozostają mitami, dokładnie tak, jak odzawszecznie
> uważałam, NAWET nie trawiąc (he he) cholesterolu
> :->

Napisałaś że cholesterol świński czy wołowy NIE JEST
przyswajany w całości, jest najpierw rozbijany w czasie
trawienia tak jak białka, co jest totalnym kłamstwem.

Napisałaś też, że cholesterol "świński" skrajnie różni się
od tego Twojego, co jest drugim totalnym kłamstwem.

Gdzie takie bzdury wyczytujesz?
Po co się tak publicznie chwalisz swoją IGNORANCJĄ?