Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)

31. Data: 2015-11-02 20:07:04

Temat: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
news:n159f0$lh8$1@usenet.news.interia.pl...

> Prawda.
> NIE.

TAK
Jezeli masz na mysli tzw. dobry i zly cholesterol, to musisz wiedziec, ze
LDL i HDL to tylko "nosniki" jednej i tej samej substancji.

@

---
Avast.

32. Data: 2015-11-02 20:16:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> Pisałam ci byś nie poprawiał encyklopedi.

Nie poprawiam encyklopedii - poprawiam TWOJĄ,
błędną interpretację tego co w encyklopedii wyczytałaś.

Tłuszcze występują w postaci połączeń z innymi lipidami to
tak jakby napisać że jabłka w kuchni używa się zwykle
w postaci połączeń z innymi owocami - nic mnie tu nie dziwi.
I nie wnioskuję na podstawie takiego zdania, że każdy lipid
jest tłuszczem ani że każdy owoc jest jabłkiem.

Tu nie ma błędu w encyklopedii.
Tu logika u Ciebie szwankuje, niestety...

:-) śmieszna jesteś.

33. Data: 2015-11-02 20:40:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"samya" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> TAK
> Jezeli masz na mysli tzw. dobry i zly cholesterol, to musisz wiedziec,
> ze LDL i HDL to tylko "nosniki" jednej i tej samej substancji.

Dzięki za wsparcie :-) Próbuję jej to teraz wyjaśnić na przykładzie
azotu i azotanów/azotynów - wiem, że analogia nie jest pełna,
ale może zrozumie, że fakt występowania azotanów i azotynów
nie oznacza że mamy w przyrodzie dwa azoty :-) Azot jest jeden.

A Wodociągi, na wydruku z badania jakości wody,
też zrobią rubrykę tak jak labolatorium badające krew, nazwą ją:

AZOT:

NO2- 3mg/l
NO3- 15mg/l

... i potem ktoś bez wiedzy chemicznej będzie machał takim
papierkiem od Wodociągów i próbował udowadniać mi
"widzisz, Pszemol, baranie, są dwa różne azoty!!" :-)))))
Tak jak w przypadku azotu tak samo w przypadku cholesterolu
taka osoba wykazuje tylko swoją ingornację i niezrozumienie
otaczającego ją świata.

> ---
> antywirusowe Avast.

Czy możesz skonfigurować swojego Avasta aby reklamy tej nie dolepiał?

34. Data: 2015-11-02 20:58:42

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak jak w przypadku azotu tak samo w przypadku cholesterolu
> taka osoba wykazuje tylko swoją ingornację i niezrozumienie

Nie za bardzo lubie byc zgryzliwa, ale w tym przypadku akurat bym sie nie
powolywala na tak zaawansowana wiedze, tylko polecila obejrzec popularny
kiedys serial animowany "byl sobie czlowiek"...
Choc tam z racji roku produkcji rewelacji na temat cholesterolu nie bedzie,
to moze jednak zobrazuje rozmowczyni pojecie "nosnika" pewnych substancji..
Przekonywanie, ze "holesterole sa ruzne", bo na karcie wynikow badan jest
LDL i HDL to absurd konczacy dyskusje..

> Czy możesz skonfigurować swojego Avasta aby reklamy tej nie dolepiał?

Postaram sie, aczkolwiek do jutra nie ma to sensu, bowiem jutro oddaje kompa
do naprawy po raz 3 w ciagu 10 dni i jak znam zycie, znow bede musiala
konfigurowac wsio od nowa (dzis go wlasnie odebralam, z zapewnieniem, ze
"dlugo sie z serwisem nie zobacze").

Pozdrawiam

@

---
Avast.

35. Data: 2015-11-02 21:15:17

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pisałam ci byś nie poprawiał encyklopedi.

Ale zaraz zaraz, z ktorego roku masz encyklopedie ?

@

36. Data: 2015-11-02 21:19:53

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otaczającego ją świata.

> Czy możesz skonfigurować swojego Avasta aby reklamy tej nie dolepiał?
Chyba sie udalo, choc przez chwile nie bede Was denerwowac ta doklejka :)

@

37. Data: 2015-11-02 21:27:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Choc tam z racji roku produkcji rewelacji na temat cholesterolu nie
> bedzie, to moze jednak zobrazuje rozmowczyni pojecie "nosnika" pewnych

Ta kreskówka była wyśmienita - bardzo ją lubiłem oglądać w TV!

> Przekonywanie, ze "holesterole sa ruzne", bo na karcie wynikow badan
> jest LDL i HDL to absurd konczacy dyskusje..

No chyba masz rację.

> [...]
> musiala konfigurowac wsio od nowa (dzis go wlasnie odebralam, z
> zapewnieniem, ze "dlugo sie z serwisem nie zobacze").

Życzę szczerze powodzenia w serwisie :-)

38. Data: 2015-11-02 21:55:34

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "samya" <s...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Ta kreskówka była wyśmienita - bardzo ją lubiłem oglądać w TV!

Ja tez :) Jak rowniez "bylo sobie zycie" :) To byly swietne filmy edukacyjne
dla dzieciakow. Brakuje teraz takich produkcji. Gdzies miedzy bajkami
przemycam dziecku takie perelki i widze, ze pojmuje :)
Skoro wiec do 5-latka dociera, moze do starszych tez trafi ...

> No chyba masz rację.

> Życzę szczerze powodzenia w serwisie :-)

Dzieki. To walka z wiatrakami. I w przenosni i w rzeczywistosci.
Wtryniaja mi warczace wentylatory twierdzac, ze "wymienili caly system
chlodniczy"... Ze starego na gorszy. Ot, serwis - bo ja baba jestem i nie
znam sie, wiec mozna :)

Pozdrawiam
@

39. Data: 2015-11-02 22:39:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bajkami przemycam dziecku takie perelki i widze, ze pojmuje :)
> Skoro wiec do 5-latka dociera, moze do starszych tez trafi ...

Pozostaje mieć nadzieję, że masz rację.

> [...]
> Wtryniaja mi warczace wentylatory twierdzac, ze "wymienili caly system
> chlodniczy"... Ze starego na gorszy. Ot, serwis - bo ja baba jestem i nie

Po gwarancji ten sprzęt? Zresztą, i tak nie mogę pomóc bo daleko jestem...

40. Data: 2015-11-02 23:14:11

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "samya" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Pozostaje mieć nadzieję, że masz rację.

> Po gwarancji ten sprzęt? Zresztą, i tak nie mogę pomóc bo daleko jestem...
Dawno po gwarancji producenta.
Narazie na gwarancji serwisu - 3 m-ce :)
Pierwszy dzien po odebraniu, warczy jak odkurzacz :)
Ewidentnie wentylator, ktory "wymienili", ale nie sprawdzili... Przy
odbiorze zapewniali, ze "wymienili caly system chlodniczy :)

Normalka w serwisach.
Zwlaszcza jak widza plec zenska :)

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Obyś miał wysoki cholesterol :-)