Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

1. Data: 2019-03-14 10:11:14

Temat: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://thefad.pl/aktualnosci/obywatele-mieli-prawo-p
rotestowac/

"Sąd Okręgowy w Warszawie wczoraj przyznał, że blokowanie marszu ONR
było obywatelskim obowiązkiem, a nie złamaniem prawa."

"W sytuacji bierności policji wobec neofaszystów obywatelskim
obowiązkiem było sprzeciwienie się haniebnemu marszu."

",,Gdyby policja podjęła właściwie kroki wobec uczestników marszu ONR,
nie musieliby robić tego uczestnicy blokady" - uznał sędzia Biliński
uniewinniając ich od zarzutów."

"Marsz był pokazem siły spadkobierców i kontynuatorów tradycji
przedwojennego, faszystowskiego ONR. Członkowie obecnego ONR i ich
sympatycy nieśli flagi ruchu i skandowali m.in.: ,,Polska dla Polaków",
,,Śmierć wrogom ojczyzny", ,,Idą biali wojownicy, narodowcy, katolicy",
,,Płaczą Niemcy, płacze Francja, tak się kończy tolerancja", ,,A na
drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści", ,,Znajdzie się kij na
lewacki ryj".

Policja nie reagowała na zgłoszenia o rasistowskich i ksenofobicznych
hasłach wznoszonych przez ONR. Za to bardzo gorliwie zaatakowała
protestujących przeciwko neofaszystom."

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2019-03-14 11:05:17

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-14 o 10:11, Kviat pisze:
> [...]
>
> Policja nie reagowała na zgłoszenia o rasistowskich i ksenofobicznych
> hasłach wznoszonych przez ONR. Za to bardzo gorliwie zaatakowała

Obywatele mają się prawo bronić przed faszyzmem stosując faszystowskie
metody.. ładnie masz Pietia pokiełbaszone pod sufitem.

"Bronić się'? Jakie zagrożenie czują wszyscy ci co uważają za stosowne
aby złamać postanowienia Konstytucji byle tylko ich było na wierzchu?

3. Data: 2019-03-14 15:57:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-14 o 11:05, Trybun pisze:
rotestowac/

> Obywatele mają się prawo bronić przed faszyzmem

I się bronią. A nawet mają obowiązek się bronić, gdy policja nie reaguje
na faszyzm.

I tylko ten fragment twojej wypowiedzi miał sens.

> stosując faszystowskie
> metody..

Bez wątpienia jesteś idiotą.
> "Bronić się'? Jakie zagrożenie czują

Nadal parzą cię podręczniki historii?

> wszyscy ci co uważają za stosowne
> aby złamać postanowienia Konstytucji byle tylko ich było na wierzchu?

Bez wątpienia jesteś idiotą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-03-14 17:26:17

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-14 o 15:57, Kviat pisze:
rotestowac/

> I się bronią. A nawet mają obowiązek się bronić, gdy policja nie
> reaguje na faszyzm.
>
> I tylko ten fragment twojej wypowiedzi miał sens.

Uniemożliwiając ludziom swobodę wypowiedzi, paląc książki które nam się
nie podobają... Bravo - Adolf wiecznie żywy.

> Bez wątpienia jesteś idiotą.

Bo marzy mi się swoboda wypowiedzi,  lektura autorów których to ja
wybieram?

> Nadal parzą cię podręczniki historii?

Genezę faszyzmu w odróżnieniu od ciebie znam dobrze. I kto by pomyślał
że tyle lat po ostatnim praktyku - Hitlerze w centrum Europy będą
praktykowane jego metody.

> Bez wątpienia jesteś idiotą.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ale nie mam ciągot hitlerowskich.

5. Data: 2019-03-14 17:38:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-14 o 17:26, Trybun pisze:
rotestowac/

> Uniemożliwiając ludziom swobodę wypowiedzi,

Jakim dzbanem trzeba być, żeby domagać się możliwości darcia ryja na
ulicy "śmierć pedałom" itd?

Ile razy trzeba ci tłumaczyć, że nawoływanie do nienawiści czy do
przestępstwa nie ma nic wspólnego z wolnością słowa?

Jak bardzo tępym debilem trzeba być, żeby nie ogarniać tak elementarnych
rzeczy i nazywać faszystami ludzi, którzy protestują przeciwko faszystom
i nawoływaniu do nienawiści i przestępstw?

Nie odpowiadaj. To były pytania retoryczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-03-15 14:35:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-14 o 17:38, Kviat pisze:

> [...]
> przeciwko faszystom i nawoływaniu do nienawiści i przestępstw?
>
> Nie odpowiadaj. To były pytania retoryczne.

Jakie nawoływanie -  słyszałeś - "wychodźcie z domów i kastrujcie
pedałów"?  Po co komu demonstracja skoro jakiś hitlerek pod groźbą kar
każe milczeć uczestnikom... Zastanowiłeś się kiedy tępa pało choć nad tym?

7. Data: 2019-03-15 17:07:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-15 o 14:35, Trybun pisze:

> Jakie nawoływanie

No debil.
Przecież masz jeden z przykładów u góry: "śmierć pedałom".

> -  słyszałeś - "wychodźcie z domów i kastrujcie
> pedałów"?

"śmierć pedałom"
Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

> Po co komu demonstracja skoro jakiś hitlerek pod groźbą kar
> każe milczeć uczestnikom...

Bez wątpienia jesteś debilem.

> Zastanowiłeś się kiedy tępa pało choć nad tym?

Ja tak, ty nie.
Dlatego właśnie twierdzę, że jesteś debilem.

Tak samo jak przy poprzedniej dyskusji, gdy twierdziłeś, że kościół nie
chroni pedofilów, pomimo tego, że dostałeś liczne przykłady na to, że
chroni. I tak samo jest teraz. Faszyści drą ryja "śmierć pedałom" itp.,
a ty (kolejny raz...) twierdzisz, że nie nawołują do nienawiści i
zakazywanie faszystom demonstracji, to łamanie wolności słowa.

Jeżeli "śmierć pedałom" dla ciebie nie jest nawoływaniem do nienawiści,
to znaczy, że jesteś debilem.
Jest nawet gorzej. Oni drą ryja "śmierć pedałom", a ty twierdzisz, że
nie drą ryja "śmierć pedałom" (tak samo jak z ochranianiem pedofilów
przez kościół). Nie dość, że jesteś debilem, to do tego nie dociera do
ciebie rzeczywistość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-03-16 12:35:08

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-15 o 17:07, Kviat pisze:

> No debil.
> Przecież masz jeden z przykładów u góry: "śmierć pedałom".

Naprawdę nawoływali ciebie - " wyjdź pietia z domu i zabij pedała"?

> "śmierć pedałom"
> Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Życzenie śmierci to nie nawoływanie do zabijania.

> [...]
> nie drą ryja "śmierć pedałom" (tak samo jak z ochranianiem pedofilów
> przez kościół). Nie dość, że jesteś debilem, to do tego nie dociera do

Kościół nie ma immunitetu aby się za nim chować. Ile bęcwale jeszcze
razy mam ci to mówić. te twoje przykłady to tylko dowody na to że aparat
ścigania jest niewydolny i nie spełnia dobrze swoich obowiązków.

9. Data: 2019-03-16 13:09:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-16 o 12:35, Trybun pisze:

> Naprawdę nawoływali ciebie - " wyjdź pietia z domu i zabij pedała"?

No debil.

> Życzenie śmierci to nie nawoływanie do zabijania.

No debil.

A nie mówiłem ? :)

> Kościół nie ma immunitetu aby się za nim chować.

Ma. W Polsce jeszcze ma. Już niedługo.
W niektórych państwach już stracił.

> Ile bęcwale jeszcze
> razy mam ci to mówić. te twoje przykłady to tylko dowody na to że aparat
> ścigania jest niewydolny i nie spełnia dobrze swoich obowiązków.

Ile debilu jeszcze razy mam ci mówić, że jesteś oderwany od
rzeczywistości? To twój umysł jest niewydolny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-03-16 19:14:54

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> http://thefad.pl/aktualnosci/obywatele-mieli-prawo-p
rotestowac/

> "Sąd Okręgowy w Warszawie wczoraj przyznał, że blokowanie marszu ONR
> było obywatelskim obowiązkiem, a nie złamaniem prawa."

cyt.
Wyrokiem pana Bilińskiego wolno będzie blokować parady równości, ponieważ
homoseksualiści są obrzydliwi.

> Za to bardzo gorliwie zaatakowała
protestujących przeciwko neofaszystom.

W PL jest wolność zgromadzeń i wolność tuptania. Kontrmanifestacje
zdaje się są dozwolone, ale nie można położyć się na ulicy plackiem
przeszkadzając innym w tuptaniu:)

https://youtu.be/BK6yDEzcKBM

HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli