Re: Odchudzanie - c.d.

Data: 2000-04-11 17:12:09
Temat: Re: Odchudzanie - c.d.
Od: "Danka" <j...@n...nl>

Ja sie rowniez pod tym podpisuje, recami i nogami!
Jeszcze w Polsce mialam w pracy kolezanke, naprawde laska, szczupla,
zgrabna, niebrzydka. Ale miala urojenie, ze jest gruba itd. Pewnego razu
skrecila kostke i musiala siedziec w domu 2 miechy. Ze strachu, zeby nie
przytyc, jadla tylko jablka i marchewke.....Na szczescie wyszla juz za maz,
moze jej sie "poprawi". Najgorsze jest to, ze ona byla swiadoma tego, ze
dobrze wyglada, ale jednoczesni byla swiadoma swego urojenia o grubosci.
Przekonalam sie tez sama na sobie, ze niejedzenie lub katowanie sie
odmawianiem sobie njrozniejszych rzeczy, jakies tygodniowe glodowki nie
zdaja i nigdy nie zdadza egzaminu, jesli nie beda wsparte ruchem. Sport,
aktywniejszy tryb zycia, to pomaga! Mieszkajac sama w Polsce czesto nie
jadalam lub bardzo nieregularnie, albo znowu zaczynalam i nie moglam
przestac. I potem znowu glodowka. Nie powiem jak wygladalam ani jak sie
czulam. Teraz jadam 3 razy wiecej i czesciej niz w Polsce, sama gotuje i nie
odmawiam sobie niczego ( uwielbiam ciasta, ciasteczka i czekolade ), krem
Snickers'a na chleb itp. i wygladam lepiej i czuje sie wspaniale! Jestem
przy tym naprawde wielka - 185 cm! Ale cwicze prawie codziennie, jezdze na
rowerku i od niedawna gram w tenisa.
Ale najwazniejsze - mam faceta, ktory mnie kocha i czyni szczesliwa i dzieki
niemu tez czuje sie piekna. Cala reszta prawie sie nie liczy. Po co sie
umartwiac skoro mozna miec tyle przyjemnosci w zyciu? Poza tym - organizm
potrzebuje wszystkiego, a nie wszystkie skladniki pozywienia mozna czyms
zastapic lub czlkowicie wyeliminowac z jadlospisu. Po prostu na poczatek
troche zmniejszyc porcje, jesc mniej, ale czesciej no i RUSZAC SIE !!!!
P.S. "Aktywnosc " z ukochanym sprawia podwojna przyjemnosc...:)
Danka

Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> schreef in berichtnieuws
3...@j...krakow.pl...