Re: Odkurzacz dla alergika

Data: 2007-09-25 09:03:52
Temat: Re: Odkurzacz dla alergika
Od: "Papkin" <s...@s...net>

Artur Filipowicz wrote:
> Witam,
> nie wiem czy to pytanie na właściwą grupę - ale nie wiem gdzie
> zapytać... Mam syna który ma alergię na roztocza kurzu domowego -

wspolczuje bo to "hamski" dar od rodzicow, mam podobny...

Zelmer Wodnik - nie taki drogi, polski ale w miare ok.. choc niekotre czesci
projektowal debil lub księgowy (obcial na jakosci). Zatrzaski pekaja, mogli dac
te elementy metalowe.

Ale filtruje bardzo fajnie, filtr hepa jest czysty i sie nie zapycha szybko ale
musisz uwazac by nie przewrocic odkurzacza (zassa wode i zasyfi totalnie hepa).
Mozna oddychac tym powietrzem co idzie z wylotu bez obaw!! Nie ma porownania do
tanich rozsiewaczy kurzu z marketu.

Moge polecic ale uwazaj na: wywrocenie odkurzacza, wlaczenie bez wody nalanej
do zbiornika. Bedziesz CELEBROWAC sprzatanie bo odkurzacz trzeba odpowiednio
zlozyc, przygotowac a pozniej WYMYC bo zagnije = CZASSSSSS :)

i zla grupa przy okazji - grupa .dom bedzie lepsza.