Re: Odp: Festival du Homard

From: Michal <n...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Odp: Festival du Homard
Date: Tue, 04 Jul 2000 06:11:14 GMT

Kouchibouguac ma chyba najwieksze i najpiekniejsze miejsca kempingowe
w sosnowym lesie jakie w zyciu widzialem. Jakies 700 metrow kwadratowych
na namiot. Z portu najbardziej podobala mi sie opowiesc o dwoch indiankach
ktore z pomocy rzadu dla "naturalnych amerykanow" kupily ludke i zatrudnialy
lokalnych rybakow do pomocy. Wszystkie lodki przy mnie zwozily po cztery
kratowki homarow zwyklych i jedna duzych, o one jedna kratowke plus
kilka duzych lobsterow. Roznice w kosztach finansowal rzad.

Czy probowales malzy zbieranych z plycizn przed plazami?

Mowiac o zbieraniu w sierpniu w nieodleglym Fundy zaczyna sie szalenstwo
grzybowe (dorownujace Cape Breton, Forilon i Algonquin). Kazdy szlak
nad zatoka to raj dla amatorow prawdziwkow. Godna polecenia pod tym
wzgledem jest tez Nowa Funlandia. Trawniki przed wszystkimi Visitor Center
we wszystkich ich parkach to raj dla grzybiarzy (szkoda tylko, ze humpbacki
juz zwykle odplywaja z Witles bay...)

Michal

Slavek wrote:

> Przypomnialas mi moje wielkie lobster'owe obzarstwo.
> Kilka lat temu bylismy na 2 tygodniowym urlopie pod namiotem w przepieknym
> "parku narodowym" w New Branswick. Park zwal sie z indianska Kouchibouguac i
> znajdowal sie nad Atlantykiem u ujscia malej rzeczki pod ta sama nazwa.
> Dla zainteresowanych urlopem tam podaje website:
> http://parkscanada.pch.gc.ca/parks/new_brunswick/kou
chibouguac/Kouchibouguac_e.htm