Re: Odp: Odp: Nowa pozycja książkowa - długie!

Data: 2001-11-13 14:06:13
Temat: Re: Odp: Odp: Nowa pozycja książkowa - długie!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski)

Basia Kulesz napisał(a):

> Trochę dużo tych ulubieńców;)

Poligamia szanowna Pani, poligamia..... :-))))

> Tylko życzliwa krytyka może popchnšć coś do przodu.
>
> A, to proszę uprzejmie. Nie mogę zrozumieć nazwy odmiany 'Torulosa',
> generalnie dotyczy np. sosny wejmutki o skręconych igłach (choć pojawiło się
> też przy innych roślinkach). Oglšdałam takowš w naturze i pisało wyraźnie
> 'Tortuosa'. Więc jak jest poprawnie?
> Poza tym życzę sobie stanowczo, o czym Autor już wie, zamieszczenia w
> kolejnym wydaniu opisu żywotnikowca!

O kurczę! To jest coś takiego???
Człowiek stary , ale cišgle nowych rzeczy o świecie sie dowiaduje!
Bom myślał, że sš t(f)uje, a tu sie okazuje, ze sš jeszcze t(f)ujowce.... :-(
Zbyt skomlikowane to dla mnie.
A ładne to? Czy tylko szpanersko - rzadkie???

> Takich 30-40 cm to wymienionych jest całe mnóstwo,

No, ale tak oryginalnych - nie zbyt dużo!

> chyba jeszcze masz kawałek ogrodu niezarośnięty winem?

Mam! Ale plany tez mam dalekosiężne! :-)))

> Swojš drogš, czy świerk mógłby służyć jako podpora pod winorośl?

A już służy! Bianca po nim łazi i jeszcze jedno draństwo NN, o którym naiwnie
myślalem że to Perła Czabańska ( pod takš nazwš to kupiłem).
Choć nie wiem czy to jest świerk!!!!!
Bo..... w ksišzce Jurka, tego co mi rośnie i po czym mi łażš latorośla po prostu
nie ma.
Znalazlem to w lesie i spodobało mi się. Kiedyś tam, wykopałem, przywiozłem,
posadziłem i nieźle rośnie. Zdjecie gdzies mam więc jak zeskanuję to pokażę i
niechże mi to ktoś zidentyfikuje. Bo może to modrzew?, albo cis? albo jodła?,
albo sosna? No nie... tylko nie t(f)uja.... :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz