Re: Odp: SMIERC tematem TABU?

From: spawny <p...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odp: SMIERC tematem TABU?
Date: Tue, 29 Feb 2000 17:39:43 GMT

adamt wrote:

> Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@n...tpnet.pl...

> to nie chodzi o temat tabu - takich tematow juz nie ma
> twoje rozwazania na temat smierci szybka -wolna przyjemna -nie przyjemna
> sa troche nie na miejscu i raczej sklania do zastanowienia sie nad Toba i
> Twoim problemem egzystencjonalnym.
> Kazda smierc jest smutna - nad czym tu dyskutowac?
> Nikt cie nie obrazil i pogardliwie nie potraktowal - nie zauwazylem
>
> pozdr
> adam
> --
> [...]

hmmm.......

smierc jest smutna - prawda
ale tylko dlatego, ze przywiazuemy sie do innych
trudno po calym, wspolnie spedzonym zyciu nie zaplakac
nad grobem bliskiej nam osoby

ale...
przeciez nawet w kosciele glosza ze smierc to wrota do raju lub pietro nizej
:),
gdzie zmarla osoba bedzie zyla wiecznie z usmiechem na ustach lub tez nie

wiec dlaczego ciagle placzemy ????

czy nasz placz jest spowodowany brakiem wiedzy na temat tego co kryje sie za
wrotami
laczocymi nasz swiat, ze swiatem zmarlych ??? hmmmm.... mozliwe

spaw....