Re: Odp: Wracam z zaświatów:-)i pytam- OT

Data: 2004-11-19 09:55:02
Temat: Re: Odp: Wracam z zaświatów:-)i pytam- OT
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl>

Użytkownik "Monika Zalewska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cnj6v7$rkp$1@atlantis.news.tpi.pl...

. Masz nieporównywalnie większe doswiadczenie ode mnie, ale mozna

nie mam:-)

> rzec, zaczynamy razem. Ja tez mam sosny na podwórku, żyły wodne, które
> Tobie
> znikneły, a mnie chyba jeszcze nie, ale tym akurat wcale się nie martwię.
A, kiedy zaczynasz budowe?
Powiem Ci tak, ,mnie one jednak martwiły.Ja sama widziałm jak w moim
mieszakniu zupełnie rózne osoby wskazywały te same miejsca:-(miejsca których
ja jakoś intuicyjnie unikałam.Pewne rzeczy są mało "namacalne" tak jak
intuicja, pzreczucia itd, a chyba jednak nikt nie watpi, ze
są:-)Najważniejsze3 podobno, by nie były w sypialni, ale co ja Ci "pitonię"
jak Ci nie pzreszkadzaja to najwazniejsze.

Na razie ciagle wystraszona:-)

Gosia