Re: Odp: prawa autorskie do klasówek

From: w_e <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Odp: prawa autorskie do klasówek
Date: Sat, 26 Nov 2011 16:45:47 +0100

Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:53:22 +0100, JoAsienka napisał(a):

> My dostajemy wszystkie sprawdziany/klasówki do domu, do podpisu
> (każdą ocenę, nie tylko niezbyt dobre) i potem nie wiem co
> nauczyciele z nimi robia, ale ja raczej większość prac klasowych
> widuję ( o ile mi Wiktor nie zapomni przynieść, bo książek i
> zeszytów nie nosi do domu)
> I chyba tak jak u nas jest - jest dobrze.

Robię dokładnie tak samo. Jest w tym jednak jeden feler, nie zawsze do mnie
wracają. Akurat się tym nie przejmuję, bo specyfika klas I - III jest ciut
inna od pozostałych i jeszcze mi się nie zdarzył czepialski o ocenę ze
sprawdzianu. Tym bardziej, że na świadectwie i tak opisowa.
Natomiast chyba wiem skąd się wzięło to trzymanie ich w szkole, ot jest to
podkładka jeśli są jakieś odwołania od ocen itd.
Za to pani z biologii w gimnazjum mojego syna oddawała ostatnio do wglądu
dzieciom kartkówki. Kacper potem opowiadał, że tym co dostali jedynki to
pani nie dała (ciągle się zastanawiam dlaczego). Potem kolega go dopytywał
z czego była kartkówka (bo już nie pamiętał ;P), bo chciał iść poprawić, a
tu nie wie z czego.
--
w_e