Odszkodowanie za zalenie mieszkania

11. Data: 2014-11-12 16:10:45

Temat: Re: Odszkodowanie za zalenie mieszkania
Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-12 o 15:45, Kris pisze:
> Ale być może sąsiad ma OC i wtedy można otrzymać odszkodowanie z jego OC.

oczywiście, ale przede wszystkim może ze swojego - i nie czekać na tego
drugiego. Jak ten drugi to jakieś g...no a twój jest sensowny - to
wycena szkody może być dramatycznie różna.

głównie odnosiłem się do wątpliwości wowa, że "płaci za ubezpieczenie i
nie może iść do swojego ubezpieczyciela jak mu ktoś mieszkanie zaleje"
(a może) i komentarz mastiego, że jego (poszkodowanego) ubezpieczyciel
nie ma nic do tego, że jemu (ubezpieczonemu) ktoś zalał mieszkanie (a ma)

to wybór poszkodowanego, jak chce sprawę załatwić - wg mnie warto z OC
sprawcy, a dopiero jak są jakieś jaja, uderzyć do swojego, byleby tylko
terminów na zgłoszenie szkody nie przekroczyć

Sierp

12. Data: 2014-11-12 19:51:16

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
W dniu wtorek, 11 listopada 2014 20:27:06 UTC+1 użytkownik wowa napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Co Twój ubezpieczyciel ma wspólnego z zalaniem? Nic. To po co chcesz się z
> nim kontaktować?
>
> I to jest właśnie na głowie. Płace mojej czy tamtej ubezpieczalni?
> Wojtek
Swojej płacisz za coś innego niż zalanie przez ubezpieczonego sąsiada.

Płacę za komfort spokoju. Coś się stało, zgłaszam a oni niech się bujają ze
szkododawcą. Tak powinno być. Jak Ci ukradną telewizor to latasz po mieście,
szukasz złodzieja i pytasz go o ubezpieczenie?
Wojtek

13. Data: 2014-11-13 18:00:50

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> napisał(a):

>ze swojego OC? a niby czemu ubezpieczyciel miałby to robić?

Bo za to zaplacilem? A jak spadnie na moje mieszkanie
meteoryt do od kogo mam sie ubiegac a zwrot poniesionych kosztow
jak nie do swojego ubezpieczyciela? Oczywiscie czasami moge sie od razu zwrocic
do ubezpieczyciela sprawcy, ale jak mi bedzie kladl klody pod nogi albo
zanizy wycene szkod, to ide do swojego, a ten pozniej regresem i tak odzyska kase.
Zrobi to nawet szybciej, bo miedzy soba rozwiazuja to znacznie skuteczniej.

14. Data: 2014-11-13 18:29:46

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca wrote:

> Bo za to zaplacilem? A jak spadnie na moje mieszkanie
> meteoryt do od kogo mam sie ubiegac a zwrot poniesionych kosztow
> jak nie do swojego ubezpieczyciela?

naucz się odrózniać OC od innych ubezpieczeń. OC pokrywa szkody
spowodowane przez Ciebie nie meteoryt

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

15. Data: 2014-11-14 13:05:28

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 listopada 2014 18:00:53 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> Bo za to zaplacilem?

To sprawdź za co zapłaciłeś- przypominam że o OC mowa

Boazeria - zrywac czy zostawic ??
Jaki czujnik dymu/gazu?
Kuchenka elektryczna - wymiana kontrolki gorąca
wymiana halogenów 12V na LEDy.
Leica's Peter Reimer: Why did you hire this LOWLIFE John Taulien?