Ogniwa solarne

11. Data: 2015-03-02 18:12:17

Temat: Re: Ogniwa solarne
Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@g...com> wrote in message
news:369e817a-4b62-48fc-8625-94dfd2d713a3@googlegrou
ps.com...
> Bzdura.

poniewaz?

> Nie konieczności spuszczania glkolu.

zakladajc ze piszesz to co mam na mysli to mozesz rozwinac
i napisac co zrobisz jak zbiornik z nieuzywana cwu ci sie
nagrzeje do maksimum a masz przed soba kolejny sloneczny
tydzien?

owszem mozna to olac i uzupelniac to co ucieknie po zagotowaniu
przez zawor bezpieczeniestwa, ale to raczej kiepska metoda

mozna tez walnac sobie solidny kaloryfer w piwnicy

rozwiazan jest sporo, ale spuszczenie glikolu jest
prostym i tanim rozwiazaniem

dobrym pomyslem jest tez pompa zasilana alternatywnie z ogniwa
fotowoltanicznego co gwarantuje jej prace wtedy kiedy
zdarzy sie jakies wylaczenie pradu

--
http://db.org.pl/

12. Data: 2015-03-02 19:02:58

Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kikuko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> -autor prosił o wrażenia z użytkowania ogniw fotowoltaicznych - akumulator
> pracujący w systemia, niby drobiazg a okazuje się istotnym elementem
> układu. Nikt nie rozpisuje się, że nieużywany (a tylko doładowywany) w
> czasie dużych mrozów szybko padnie... :(

Aku chyba już wykluczyłem, cena i żywotność raczej nie pozwoli mu się
zwrócić.
Koncentruję się na instalacji prosumenckiej, czyli podłączonej do sieci.

13. Data: 2015-03-02 22:37:03

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W prawidłowo zrobionej instacji solarnej nic takiego się nie stanie

14. Data: 2015-03-03 10:56:56

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 18:12:21 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
> rozwiazan jest sporo, ale spuszczenie glikolu jest
> prostym i tanim rozwiazaniem
Spuszczenie jest proste i tanie, dolanie już trochę bardziej skomplikowane.
Najczęściej solary są na dachu więc trzeba mieć pompkę aby dolać glikolu no i
odpowietrzyć układ. A to dodatkowa komplikacja. Ale jak pisałem w dobrze wykonanej
instalacji problemu nie będzie i nie będzie konieczności spuszczania glikolu.

15. Data: 2015-03-03 17:46:17

Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...
> W prawidłowo zrobionej instacji solarnej nic takiego się nie stanie

Ale co się nie stanie?
Cytatu zabrakło....

Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców