Re: Okap

Data: 2005-07-28 09:33:29
Temat: Re: Okap
Od: " " <z...@g...pl>

JerzyN <0...@m...pl> napisał(a):

> W starym powojennym też możliwe, mam jeszcze do zagospodarowania
> nieczynny przewód kominowy, wyciąg chodi na własnym ciągu a i jest
> jeszcze osobna wentylacja. I co? W mieszkaniach na jedną strone to nic
> nie daje, tzn. sprawdza się w minimalnym stopniu. Nawet jeśli wszędzie
> wiszą wentylatory wyciągowe. Smażenie czuć wszędzie i jest to nie do
> unikniecia nawet przy najlepszym wentylatorze. Ot co.
> pozdr. Jerzy

Oj, to już musisz porozmawiać z kominiarzem, który co jak co, ale na
wentylacji znać się musi. Zajrzy do Ciebie jak co roku, to spróbuj zagaić.
Może byt wydajny wyciąg w stosynku do napływu powietrza z zewnątrz, a może co
innego?
Szczelne drzwi i okna narobiły teraz sporo smrodku bo jakoś tak dzięki
spaczonej stolarce z PRL zapomniano o sztuce wentylacji.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.