Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.

Data: 2016-03-04 16:28:58
Temat: Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
Od: LeoTar <L...@y...com>

W dniu 2016-03-04 o 13:08, m...@g...com pisze:

> Jest już taki jeden który swa ciemność sprzedaje wszystkim co mu się
> nawiną za Światło. Czyżby miał w tobie świet(la)nego naśladowcę? ;P
> Leo - niestety we wszystkim co piszesz jesteś jedynie wtórnym
> naśladowcą dużo od twoich idei czystych i świetlanych wzorców.
> Świecisz światłem odbitym, księżycowym niemal. Wyważasz otwarte
> drzwi, wymyślasz rzeczy już dawno ludzkości objawione. Wszystko już
> było, nihil novi sub sole... Trochę pokory się przydałoby

Czy uważasz, że powinienem był milczeć i zachować dla siebie Wiedzę,
którą odsłoniłem, Wiedzę którą uważam za samo sedno Wolności i Równości
bez których nie ma Braterstwa i prawdziwej Miłości?

Czy - będąc przekonanym, że dotarłem do ukrytej, jeszcze nie ujawnionej
Wiedzy - powinienem był milczeć tylko dlatego by nie narazić się na
zarzut prometeizmu, braku pokory i lekceważenia uczonych w Piśmie i Nauce?

Skoro nic nowego nie odkryłem to skąd nagle ten wielki krzyk i próby
zdyskredytowania mnie nawet w obliczu zagrażającej ludzkości Zagłady?
Czyż nie chodzi tutaj o kontynuację zdegenerowanego świata, w którym
rządzi tajemnica, pieniądz i patologia?

Czy mam milczeć tylko dlatego, by nie runęły autorytety i władza,
podstawy niewolniczego, zdegenerowanego systemu?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/