Re: Orzeczenie o niepelnosprawnosci - astma

From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Orzeczenie o niepelnosprawnosci - astma
Date: Sat, 07 Mar 2009 09:42:37 +0100

Adameo pisze:

> Nie chodzi o parkowanie na miejscach dla niepelnosprawnych, tylko o uzyskanie
> karty postojowej celem możliwości wjazdu do ograniczonej strefy w miescie.

oraz "nieplacenie" w strefie parkingow platnych;).

pozdrawiam
SlawcioD

ps. tez posiadam taka karte i jak widze wolne miejsce obok wolnego
miejsca dla inwalidow to zajmuje te dla pelnosprawnych...

07.03 Adameo
07.03 SlawcioD
07.03 Yacho
07.03 Jerzy
13.03 LM
16.03 Sławek
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla