Re: Osobista wycieczka przeciw dulszczyznie :-)

From: "Lidka" <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Osobista wycieczka przeciw dulszczyznie :-)
Date: Wed, 2 Jan 2002 23:07:17 +0100
<a0k6qt$fj7$1@news.tpi.pl> <a0k8bv$hc8$1@news.onet.pl>
<a0n3si$9jv$1@news.tpi.pl> <a0pekr$a2c$1@news.onet.pl>
<a0su8s$fc7$2@zeus.polsl.gliwice.pl> <a0suvj$r5q$1@news.onet.pl>
<a0t84p$4p1$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
<9...@4...com> <a0uhgv$h4u$1@news.onet.pl>
<h...@4...com>
<a0umpi$619$1@opat.biskupin.wroc.pl>
<d...@4...com>
<a0v3kd$192$1@opat.biskupin.wroc.pl>

Użytkownik "Ewa" ewunia@biskupin.wroc.pl> napisał

> Ok. Masz prawo. Tylko, aby być tego pewnym warto przynajmniej wiedzieć co
> w ogóle jest.....To tak jakby powiedzieć "nie znoszę czekolady" nigdy jej
> nie przedtem spróbowawszy.....

A czy wszyscy muszą lubić to samo? Ewa, to dziala tez w druga stronę; raczej
trudno by Ci było namówić osobę sluchającą tylko muzyki poważnej na
poznawanie metalu.
I bardzo dobrze. Jakby wszyscy byli tacy sami, robili to samo, oglądali te
same filmy i słuchali tej samej muzyki to by było nudno.
A poza tym dlaczego myślisz że Marynatka nie probowala?

> Serdecznie pozdrawiam wszystkich melomanów któzy kochają rzępolenie na
> skrzypeczkach :)))

>Zapewniam Cię, że żaden meloman nie kocha rzępolenia na skrzypeczkach ani
>jakiegokolwiek innego.

Oj,tu się zgadzam z Tobą. Jak raz uslyszalam -dawno temu- co zrobili z moim
ukochanym Stabat Mater (J.B.Pergolesi)... Rzępolenie spowodowane czyjąś
chorą wizją.
A sporo rzepolenia -w tym własnego:-) - się też nasluchałam jak chodzilam do
szkoły muzycznej.

pozdrawiam
Lidka
(która słucha muzyki powaznej ale nie lubi jak ktoś uznaje tę muzykę za
"jedynie sluszną"