Re: [Ot] Z. Boczek i Przyjaciele :) było: on kocha inna, ale mnie tez

Data: 2003-06-12 16:34:17
Temat: Re: [Ot] Z. Boczek i Przyjaciele :) było: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl>

Wprąciłem się, gdyż Blanka <b...@p...onet.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Informacje Twoje są lekutko niepełne. Nie należę, jak to ładnie
> określasz do TWA. Kopię po kostkach solo :)

Dobrze wiedzieć - tym niemniej i tak wyrwałaś się jak Filip... :)

> Nie śledzę Twojej obecnej twórczości z wypiekami, ale po
> wyrywkowych postach stwierdzam, wolałam starsze wydanie.

Zdziwiłbym się, gdybyś jednak śledziła - nigdy mi na tym nie zależało
(ups, megalomania mi się skończyła :)).

Specjalnie dla takich osób jak Ty, kupiłem sobie krawat Samoobrony
(autentyk - na Allegro), a we Włoszech zaprojektowałem sobie asertywną
stopkę-roztropkę (do wglądu poniżej).

--
Z poważaniem,
Z. Boczek