PILNE: jak długo gotuje sie kukurydzę???

1. Data: 2005-09-09 13:39:45

Temat: PILNE: jak długo gotuje sie kukurydzę???
Od: "spring_" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam: jak w temacie
Gotuje się już pół godz. i ciągle twarda... :(
Z góry dzięki
Spring_

2. Data: 2005-09-09 13:41:28

Temat: Re: PILNE: jak długo gotuje sie kukurydzę???
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gotuje się już pół godz. i ciągle twarda... :(
> Z góry dzięki

No i własnie dlatego twarda :-))) Kukurydzę gotuje się kruciutko bo potem
staje się twarda. Najlepiej wrzucić na wrzącą osoloną wodę na jakieś 5-7
minut.
pozdrawiam
Sławek

3. Data: 2005-09-09 14:37:08

Od: "spring_" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> napisał
w wiadomości news:dfs3e8$jap$1@news.onet.pl...

> Kukurydzę gotuje się kruciutko bo potem
> staje się twarda. Najlepiej wrzucić na wrzącą osoloną wodę na jakieś 5-7
> minut.

Na szczęście dwie kolby zostały. Ugotowałam 7 minut. Jeszcze twardsze :((
Już nic nie rozumiem, ale dzięki za chęci...

Spring_ z tawrdą kukurydzą

4. Data: 2005-09-09 14:39:00

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sławek
>
>ups.. ja równiż dziekuję za podpowiedz, tez mam kukurydzę której nigdy nie
robiłam i znając życie też bym ją długo męczyła na ogniu.. :)
pzdr

5. Data: 2005-09-09 14:42:10

Od: "Atunia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

spring_ <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Na szczęście dwie kolby zostały. Ugotowałam 7 minut. Jeszcze twardsze :((
> Już nic nie rozumiem, ale dzięki za chęci...

Kiedyś też miałam taką kukurydzę. Potem się okazało, że to jakaś pastewna
była, a nie ludzka, oduczyłam się kupować najtańszą :)

Atunia

6. Data: 2005-09-09 15:47:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

spring_ napisał(a):
[...]
> Już nic nie rozumiem, ale dzięki za chęci...
>
> Spring_ z tawrdą kukurydzą

Wrzuć ją na grilla.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-09-09 17:52:18

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spring_" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Błagam: jak w temacie
> Gotuje się już pół godz. i ciągle twarda... :(
> Z góry dzięki
> Spring_

Ja gotuje kolby kukurydzy w szybkowarze ok 10 - 15 min i wychodzi cacy,
jeśli ma być gotowana tradycyjnie to trzeba by ok 30 min gotować pod
przykryciem. Dodatkowo wsypuję szczyptę soli i pół łyżeczki cukru do wody
przed gotowaniem.
Pozdro
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

8. Data: 2005-09-09 18:06:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

spring_ napisał(a):
> Błagam: jak w temacie
> Gotuje się już pół godz. i ciągle twarda... :(

Najlepiej gotuje się w parowarze. Ja gotuje około 30 minut w tymże.

Ewa

9. Data: 2005-09-09 19:22:42

Od: "spring_" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim bardzo wielkie dzięki :)
Następnym razem spróbuję na parze (nie wiem, czemu na to nie wpadłam).
Jak na razie mam kilkanaście kawałków całkiem sporej i twardej kukurydzy i
nie mam grilla...........
A czy była tania? Nie wiem nawet ile kosztowała. Kupowałam jabłka i tak
jakoś się do mnie uśmiechnęła w żółtym woreczku leżąc :)
Jeszcze raz dzięki za rady :)
Spring_

10. Data: 2005-09-10 21:38:28

Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Błagam: jak w temacie
> Gotuje się już pół godz. i ciągle twarda... :(
> Z góry dzięki
> Spring_

ja gotuje 20 minut

smazenie ryby