Re: PLĄK re: :)

Data: 2003-12-08 13:39:24
Temat: Re: PLĄK re: :)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
news:br1ufp$8lb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Przeczytaj jeszce raz swój pierwszy post!
> Czy jesteś pewny, że chodzi ci w nim o to
> samo co napisałeś powiżyj?!
> Co mają seksuale podteksty do oszustw???
> Jeżeli ktoś mi pisze..mam ochotę się z tobą pie**olić..
> to jest to podtekst seksualny.
> Ale zwrot pie**ol się znaczy raczej "spadaj"
> niż delikatnie mówiąć uprawiaj sex sama z sobą!
> Edyta

No właśnie i o to chodzi :)))
Czy fakt że przesłał bym Ci PLONK'a lub KF'a
nie byłby publicznym aktem wyjeb*nia?
Przecież jeśli nie chciał bym z Tobą rozmawiać
to po prostu nie odpowiadał bym na Twoje posty. Co nie?

PS. oczywiście nigdy bym tego nie zrobił :D z dwóch powodów
1. dlatego że Cię lubię <rumieniec>
2. dlatego że Cię lubię ;)
\|/ re: