Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Date: Tue, 6 Nov 2007 16:57:21 +0100

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał
+ bardzo dużą różnorodność zajęć pozalekcyjnych (oprócz wszelkiego
|rodzaju kółek przedmiotowych i sportowych (również ju-jitsu i
|szermierka) są zajęcia z baletu, tańca nowoczesnego i/lub ludowego |(sala
|wyłożona lustrami :-) ), gra na pianinie, dodatkowe języki (włoski,
|francuski, hiszpański, rosyjski, łacina) oprócz obowiązkowego
|angielskiego i niemieckiego), teatr, gazetka szkolna.

kurczę, nie za wiele tego jak na pierwszaka ?

+ normowany czas pracy (zajęcia rozpoczynają się o 8:30 i trwają do
|17:30) - co w moim przypadku pozwala zrezygnować z usług |opiekunki,

aaa no jeśli przedszkole/szkołe traktuje się jako przechowalnię to i
owszem - rewelacyjny czas pracy.

+ po powrocie do domu nie zamieniam się w kierowcę zawożącego |dziecko
|na dodatkowy angielski, basen, tenisa, lekcje gry na pianinie itp.

a to musisz ?
Czy wszystkie dzieci muszą mieć milion pińcet zajęć pozalekcyjnych żeby ich
mamusie czuły się dowartościowane ?

+ w szkole jest kuchnia i 3 posiłki przygotowywane na miejscu - |odpada
|problem gotowania obiadów ,

w szkole publicznej też są stołówki :/ serio serio

+ szkoła posiada świetną kadrę pedagogiczną, gabinet lekarski z
|całodziennym dyżurem pielęgniarki (również realizowane są |szczepienia),
|pedagoga, psychologa,

również dostępne w szkołach państwowych

+ bardzo dobra infrastruktura (duża sala gimnastyczna, korty tenisowe,
|boisko szkolne),

aż się boje pomyśleć jakie Ty masz wyobrażenie szkoły państwowej ...

|i najważniejsze:
|szkoła ma bardzo wysokie noty z egzaminów po podstawówce i po |gimnazjum
|i podoba się mojej córce :-)

i od tego trzeba było zacząć :)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )