POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

271. Data: 2020-04-23 09:40:30

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 02:53, Izaura pisze:

> Posluchaj tego krociutkiego fragmentu o tym, jakim trzeba byc
> geniusze, by stworzyc lad swiatowy, w ktorym nie powstaja balansujace
> przeciwko temu ladowi, koalicje. Gdzie wszyscy czerpia korzysci ze
> swobody zeglugi, nawet pobite w II wojnie mocarstwa, jak Niemcy i
> Japonia...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=cPIyMA9hRUA&feature=
youtu.be&t=1737

Żadnym tam geniuszem. Wszystko oparte na sile. Było referendum w
Niemczech czy Japonii względem obecności wojsk USA na ich terytorium?
Jaka tam swoboda - nie dalej jak kilka dni temu znowu przeszkodziły w
czymś tam ruskie samoloty amerykańskim nad Bałtykiem, to jest wg ciebie
ten "genialny ład", terroryzować innych przy drzwiach do ich domu?

272. Data: 2020-04-23 11:14:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 09:35, Trybun pisze:

> No jakoś nie bardzo. To że intelektem nie grzeszy to widać bez
> okularów,  ale to przecie cecha nie tylko bab..

Napisał koleś, który nie wie jaki Ziemia ma kształt... :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

273. Data: 2020-04-24 01:27:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:30, Trybun wrote:

> Ale próby przerwania tej chorej pępowiny są przeprowadzane. Jednak
> "tradycjonaliści" stawiają silny opór. Np Gruzja, skamieliny sprawiły że
> cały trud Saakaszwilego w budowie nowoczesnego państwa poszedł na marne.

Niestety... Gruzja to szczegolny przypadek geopolityczny, jak Nepal,
ktory lezy miedzy Tybetem a Kaszmirem.

//ale, historycznie dosc mocno powiazany z chrzescijanska Europa...

274. Data: 2020-04-24 01:44:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:32, Trybun wrote:
> [...]
,ropa-naftowa-barylka-cena.html

> No ale jak bez generatora będziesz korzystać z tego ciepła (energii)? A
> wszechświat to zdaje się temperatury wysoko ujemne a nie ciepło.
>
> Orlen - ON/4.5zł/l
>
> Lotos - ON/4.45zł/l Na tym całym "krachu" na rynku paliwowym Polak
> zyskał 50gr na litrze paliwa. Wniosek prosty to nie samo paliwo jest
> drogie, a doprowadzenie go do stanu użytkowego. W następnej fazie
> potrzeba jeszcze generatorów do jego przetwarzania w korzyść dla ludzi.
> Sama ropa w stanie naturalnym to praktycznie trucizna.

Ta, srednio 2.7 [K] we Wszechswiecie... Niemniej jednak, wszelka energia
we wszystkich nosnikach z tamtad pochodzi.

Cena paliwa na pompie, to przede wszystkim akcyza i VAT...

https://galeria.bankier.pl/p/b/2/6ddaf78069a0f9-645-
283-0-0-1097-482.png

Teraz jak surowce na swiatowej gieldzie tanie, to trzeba bedzie zmienic
podstawe prawna w wiekszosci panstw, zeby nadal uzyskiwac wplywy do
budzetu.

//z ta ropa ze zloza, to tez roznie jest... sa takie, ze mozna prosto do
benzyniaka wlac... np: ta iranska.

275. Data: 2020-04-24 01:57:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:33, Trybun wrote:
> [...]
im-rynku-pracy-u-nas-tez/ar/c3-14750288

ator/nowy-kodeks-pracy-spowoduje-kolejna-fale-emigra
cji-z-ukrainy/

> To też za sprawą rebelii, wcześniej ci Ukraińcy pracowali w Rosji,
> różnica taka że tam nie byli postrzegani jako cudzoziemcy. A Polska to
> raczej nie miejsce ich marzeń pod względem pracy i wysokości płac  a
> zwykła  konieczność, bo i blisko a i język nie jest w praktyce żadną
> przeszkodą.

Cos tam w tej Rassiji od czasu wojny w Gruzji, (2008), pozmienialo siem
w zakresie zatrudniania...?

//poza tym, nie spotkalem Ukrainca, ktory by lubil Rosjan... (chyba, ze
to Ukrainiec z rosyjskimi korzeniami :) .

276. Data: 2020-04-24 02:00:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:34, Trybun wrote:

im-rynku-pracy-u-nas-tez/ar/c3-14750288

ator/nowy-kodeks-pracy-spowoduje-kolejna-fale-emigra
cji-z-ukrainy/

raina-zarobki-praca-polska-ukraincy-zbior-borowki-se
zonowa-youtube-kowal-sputnik/

> Sputnik pisze o rzeczach o których polskie media z takiego czy innego
> powodu milczą. Naprawdę kwalifikujesz jako jątrzenie przypomnienie nam
> naszego paktu z Hitlerem albo antysemicką postawę naszego przedwojennego
> ambasadora w Berlinie?

Dlatego jest Internet i youtube i tam mozna posluchac co Ukraincy wiedza
i sadza o Polsce i Polakach.

//poza tym, patologie zdarzajom siem wszedzie...

277. Data: 2020-04-24 02:03:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-24 02:00, Izaura wrote:

> [...]
> i sadza o Polsce i Polakach.
>
> //poza tym, patologie zdarzajom siem wszedzie...

A ten ambasador w Berlinie, to nie czasem ten, ktory wystawil tysiace
falszych argentynskich paszportow...?

/jesli to ten, to nie dziw siem, ze publicznie kreowal siem na
antysemitnika :)

278. Data: 2020-04-24 02:10:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:35, Trybun wrote:

> No jakoś nie bardzo. To że intelektem nie grzeszy to widać bez
> okularów,  ale to przecie cecha nie tylko bab..

Jak dla mnie, to zbyt impulsywnie reaguje...

/i nie wyglada na osobowosc borderline, tylko, jakas stabilna.

279. Data: 2020-04-24 02:19:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:35, Trybun wrote:
> [...]
ja;rakiety;x-55;odpowiedzia;na;tarcze,43,0,385835.ht
ml

> Pamiętam tamte czasy, było zobowiązanie o nierozmieszczaniu baz na
> terenie byłego NRD.  Tymczasem NATO poszło daleko dalej.
>
> Zasięg królewieckich Iskanderów z tamtych czasów  to około 500km. Czyli
> śmiało możemy je zaliczyć do arsenału obronnego w odpowiedzi na
> agresywne ruchy NATO.

Ale w bylym DDR nigdy nie bylo zadnej bazy NATO... byla Bundeswehra i tyle.
Po 94, Amerykance mysleli nawet o wycofaniu siem z Europy w ogole.

https://forsal.pl/swiat/bezpieczenstwo/galerie/10559
76,duze-zdjecie,1,gdzie-stacjonuja-wojska-usa-w-euro
pie-mapa.html

280. Data: 2020-04-24 02:25:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-24 02:19, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://forsal.pl/swiat/bezpieczenstwo/galerie/10559
76,duze-zdjecie,1,gdzie-stacjonuja-wojska-usa-w-euro

//i do dzisiaj tak jest...

https://www.dw.com/image/50020829_7.png

Piąte Królestwo...
Natura kobiet