POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

301. Data: 2020-04-26 01:57:58

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 11:53, Trybun wrote:

> Nie wiem, nie jestem w temacie dość oblatany,. Słyszałem tylko że na
> skutek zwrotu Ukrainy n Zachód pracaę w Rosji może straci klika milionów
> Ukraińców.
>
> Możliwe, ogólne referendum rozwiałoby wątpliwości dokąd Ukraińcom bliżej
> - do Rosji, USA czy ew samodzielność. Podejrzewam jednak że i im nie nie
> będzie dany żaden wybór.

Ta, bezwzglednie... Ukraina ma problemy z samookresleniem i dodatkowo,
jest w trudnej sytuacji.

302. Data: 2020-04-26 01:59:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 11:54, Trybun wrote:

> Już pomijając płeć - biedny człowiek, wyznaje najgorszy z możliwych
> rodzaj wiary..

a niech tam wierzy w co chce... byly by siem tak nie nabzdyczala... :)))

303. Data: 2020-04-26 02:01:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 11:54, Trybun wrote:
> [...]
ja;rakiety;x-55;odpowiedzia;na;tarcze,43,0,385835.ht
ml

76,duze-zdjecie,1,gdzie-stacjonuja-wojska-usa-w-euro
pie-mapa.html

> Są także w Polsce i jeszcze dalej na wschód. Kto tu jest agresywny i
> łamie zawarte porozumienia?
>
> O! Zabrakło mi słów niestety.

Ale, to nie som stale bazy uzbrojone w bron ofensywna... tylko jakies
misje stabilizacyjne, czy humanitarne, jak obecnie, ta rosyjska we
Wloszech...

304. Data: 2020-04-26 02:15:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 11:57, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=1737

0992

-lojalka

> [...]
>
> Nie wiem jak z tymi Niemcami,. Uważałem zawsze że jestem dość świadomym
> człowiekiem, tymczasem oglądając dokumentalny film "Zimna Wojna"
> wyemitowany przez stację Planete, przeżyłem szok. Otóż chodzi o postawę
> kanclerza Adenauera. Okazuje się że tenże kanclerz odrzucił propozycję
> Stalina aby zjednoczyć kraj, przeprowadzić ogólne wybory i wzorem
> Austrii ogłosić neutralność bez obcych wojsk na terytorium. Jeszcze
> jeden szok - to przetrzymywanie niemieckich żołnierzy w niewoli trwało
> tak długo ze względu na to że p kanclerz nie uznawał ZSRR, zaraz po

Alez oczywiscie, ze Japonia dlugo jeszcze, (gdzies do lat
80-dziesiatych), placila USA jakas kontrybucje wojenna.

Posluchaj tego docenta Brzeskiego, jest tam sporo tzw. 'miedzy
wierszami', o tym dlaczego Adenauer zrobil tak jak zrobil...

https://www.youtube.com/watch?v=bUKcPsIowfw

Ostatni jency wojenni z drugiej wojny, ( w postaci wnukow tych relnie
pojmanych), wrocili do Niemiec w 94, po tym gdy ZSRR wycofywal swoje
garnizonyz DDR.
//dodam tylko, ze tak porzadnych, uczciwych i uczynnych Niemcow, jak ci
z Kazachstanu, to w zyciu nie widzialem... :)

305. Data: 2020-04-26 02:24:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-26 02:15, Izaura wrote:

> [...]
> //dodam tylko, ze tak porzadnych, uczciwych i uczynnych Niemcow, jak ci
> z Kazachstanu, to w zyciu nie widzialem... :)

//niestety jeszcze sporo przed nimi...
http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/wp-content/up
loads/sites/2/2016/01/Niemcy-4.png

306. Data: 2020-04-26 02:39:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 11:57, Trybun wrote:
> [...]
pg&name=medium

> Bo nie ma kto im zabronić.  Jak kiedyś Royal Navy rządziła i dzieliła na
> morzach tak dzisiaj US Air Force rządzą w powietrzu.
>
> Wenezueli chyba taka elektrownia niepotrzebna.

Ale, ta tradycja wolnosci zeglugi to wynalazek brytyjski, zapoczatkowany
przez Royal Navy. Slynne Memorandum Crove... wolny handel i wolnosc
zeglugi...

https://en.wikisource.org/wiki/Memorandum_on_the_Pre
sent_State_of_British_Relations_with_France_and_Germ
any

307. Data: 2020-04-29 14:50:42

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 01:00, Izaura pisze:

> Co poradzis... taki klimat... gorski i w ogole...
>
> //po co Rosji jeszcze jeden amerykanski lotniskowiec w rejonie...?

Poradzić raczej nie poradzimy, ale co ponarzekamy  i pomarzymy o lepszym
świecie to nasze;-)..

Rosja nie ma lotniskowców w dosłownym słowa tego znaczeniu. Lądownik dla
helikopterów z przerobionego statku handlowego raczej nie zasługuje na
miano lotniskowca.

308. Data: 2020-04-29 14:51:58

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 01:21, Izaura pisze:

> Moze juz wkrotce pojawia siem pojazdy napedzane energa pobierana
> wprost z kosmosu...?
>
> https://www.chezbois.com/photogallery/photo_large/29
162b.JPG

> //te wszystkie akcyzy vaty i inne oplaty, to elementy polityki
> ekonomicznej kazdego panstwa ktore wprost hamuja rozwoj wlasnych
> gospodarek, np: biodisel, z rzepaku...

No co ty! - Kto z decydentów by na to poszedł?

Nie inaczej, pytanie tylko na ile te wydzierane haracze społeczeństwo są
dla nich przydatne? SZ, edukacja, porządek spokojnie to, tzw tfu
państwo, sobie może darować, prywatna inicjatywa ludzi w tych kwestiach
będzie na pewno dla nich bardziej korzystna.

309. Data: 2020-04-29 14:52:24

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 01:41, Izaura pisze:

> Ten...? Szlachcic, herbu Grabie...?
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Lipski_(dyp
lomata)

> Sam widzisz, ze to biezaca kremlowska polityka historyczna...  i nawet
> zydowska gazeta dla Polakow siem za nim ujela...
>
> https://wyborcza.pl/7,75398,25548566,czlowiek-ktoreg
o-zaatakowal-putin.html?disableRedirects=true

> //poza tym w dyplomacji, jak w wywiadzie... nigdy nie wiadomo co jest
> prawda a co kamuflazem...

Akurat nie widzę nic nagannego w przypomnieniu przez Rosję faktów
historycznych.  A te wyglądają tak że tzw zachód paktował z Hitlerem na
długo zanim zaczął się do niego umizgiwać i Stalin. Historia, ta
prawdziwa w żadnym wypadku nie powinna się opierać na sugestiach a na
gołych faktach.

310. Data: 2020-04-29 14:53:04

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 01:28, Izaura pisze:

> Mysle jednak, ze wiekszosci chodzi o to by zarobic uczciwe na zycie.
> Jeszcze pare lat temu, do Polski, (czy szerzej do UE), przyjezdzali
> Ukraincy z Zachodniej czesci, z Podola, czy Wolynia, ewentualnie z
> Kijowa, teraz emigracja zarobkowa objela rowniez aglomeracje
> zdominowane przez ludnosc pochodzenia rosyjskiego, taki jak Odessa,
> Charkow, Donieck i to jest sola w oku sputnika...

Jasna sprawa że o to im chodzi. Ale jak widać nie za wszelką cenę, czyli
dać się spokojnie terroryzować Kijowowi i hordom paramilitarnych
"patriotów" w stylu "batalionu Azow".

Może i jest solą, ale przyczyny są proste - to Kijów wypowiedział cały
układ Ukraina-Rosja. Siłą rzeczy kacap musiał przymknąć granicę dla
Ukraińców.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga