POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

391. Data: 2020-05-06 02:10:03

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:41, Trybun wrote:
> [...]
prezydent-andrzej-duda-spotkal-sie-z-prezydentem-chi
n.html

,polska-podpisala-porozumienie-z-chinami-w-sprawie-j
edwabnego-szlaku.html

> Czyli już w przedbiegach idea leży. O Ukrainie i krajach regionu należy
> rozmawiać w własnym gronie a nie z Chinami, czy Panem Bogiem.

Wlasnie... to byla tylko taka taktyczna zagrywka...

Po podpisaniu tego porozumienia, w Warszawie pojawil siem osobiscie
nowozaprzysiezony prezydent Trump we wlasnej osobie, wraz a malzonkom i
wszystko poodkrecal... :)

https://www.gazetaprawna.pl/galerie/1055986,duze-zdj
ecie,2,prezydent-trump-w-warszawie-relacja.html

//Byl tez na Balkanach, w tych krajach ktore rowniez, podpisaly to
porozumienie.

392. Data: 2020-05-06 02:12:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:45, Trybun wrote:

> To się wtedy pomyśli, może jakieś wzajemne umowy o pomocy na okoliczność
> zagrożenia, czyli gdy zbóje zbliżają się do naszych domów, czyli
> samopomoc sąsiedzka gdy zbliża się poborca podatkowy... Bo na dzień
> dzisiejszy tylko takie zagrożenie Polaka jest realne.

Eee, nie... W czasach globalizacji to niemozliwe...

https://www.youtube.com/watch?v=cPIyMA9hRUA&feature=
youtu.be&t=580

393. Data: 2020-05-06 02:19:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:45, Trybun wrote:
> [...]
publik-deutschland-czyli.html

> No to dymisja i oświadczenie - "nie chcę/nie mogę kierować państwem
> które nie jest suwerenne, a w gubernatora na pasku obcych mocarstw nie
> będę się bawił".

Takie dylematy mial Brandt... ale przekonali go swoi zeby nie stroil
fochow... :)

"Brandt opowiadał, że chciał się zbuntować i nie podpisać, ale
wytłumaczono mu, że Konrad Adenauer podpisał takie listy, a później
Ludwig Erhard, a po nim Kurt Georg Kiesinger. ,,Tak więc i ja podpisałem"
- zwierzył się Bahrowi i nigdy już więcej nie wrócił do sprawy.[3]

Źródło: https://niepoprawni.pl/blog/rafal-brzeski/kanclerska
-lojalka

(C): autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :).

394. Data: 2020-05-06 02:24:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:46, Trybun wrote:

> No tak - efekty. Ale jak tu dorównać temu "wilkowi Trumpowi" takim
> "owieczkom" jak rzeźnik Jugosławii czy twórca obozu w Guantanamo?

Sam widzisz, ze to smiechu warte, ze cos bylo nie tak wtedy w Bialym
Domu, by Hegemon Swiatowego Oceanu porwadzil wojne z 6-cio milionowa
Serbia... albo z goralami z Afganistanu...?

//Trump siem dopiero rozkreci na drugiej kadencji...

395. Data: 2020-05-06 02:26:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 15:20, Kviat wrote:

> W przeciwieństwie do ciebie mam. Bo wiem jaki Ziemia ma kształt :)

A powiedz nam dziewczynko, ktore szczepionki som lepsze te od IG Farben
& Vichy, czy te z Misrosoftu...?

396. Data: 2020-05-06 14:26:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z
Kolonii wRealu24!
https://m.youtube.com/watch?v=9I2nibS2iLQ
https://youtube.com/watch?v=9I2nibS2iLQ

397. Data: 2020-05-06 15:54:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.05.2020 o 02:26, Izaura pisze:

> A powiedz nam dziewczynko, ktore szczepionki som lepsze te od IG Farben
> & Vichy, czy te z Misrosoftu...?

Jeszcze nikt nie wymyślił szczepionki na brak rozumu, dlatego nie da się
powiedzieć, które są dla ciebie lepsze.

https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,25920709,tomasz-
stawiszynski-czy-za-tym-tekstem-stoja-reptilianie.ht
ml

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

398. Data: 2020-05-06 19:23:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-06 15:54, Kviat wrote:

> [...]
> powiedzieć, które są dla ciebie lepsze.
>
> https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,25920709,tomasz-
stawiszynski-czy-za-tym-tekstem-stoja-reptilianie.ht

Znaczy, jeszcze nie dostalas wytycznych...?

//ale, mimo to se uwazaj!

https://www.radiationdangers.com/microwave-sickness/
the-flu-and-microwave-sickness-share-many-of-the-sam
e-symptoms/

399. Data: 2020-05-11 09:22:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.05.2020 o 01:41, Izaura pisze:

> Na tym polegi ich samoobrona...
> Napadajom na wszystkich dookola po to by samemu czuc siem bezpiecznie,
> zamiast byc liderem i powodowac by oscienne kraje w sposob naturalny
> ciazyly do jej obszaru rdzeniowego.

Napada to akurat druga strona. Pokaż jedno państwo którego legitymację
na obecność imperialistów na swoim terenie dał naród a nie mała gromadka
zdrajców i sprzedawczyków.

400. Data: 2020-05-11 09:22:34

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.05.2020 o 01:49, Izaura pisze:

> Ta spolka...?
>
> https://trybun.org.pl/2017/07/26/fb-radom-usa-llc-cz
yli-spolka-ktora-miala-handlowac-bronia-z-radomia-zo
stala-zlikwidowana/

> //wyglada na to, ze siem dogadali...
>
> https://www.defence24.pl/fabryka-broni-wraca-na-ryne
k-amerykanski

Stara polska firma, która przetrwała różne dzieje losu, jednak wobec
"przyjaźni" z USA staje się zupełnie bezproduktywna.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!