Data: 2008-04-02 16:40:01
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
Od: "Gosia" <g...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fsvq70$2cs$1@opal.icpnet.pl...
> czy gwarancja może nie obejmować przedmiotu na który została udzielona?
> mam duży kłopot z pralką: pęka jej przedni plastikowy panel, gdzie
> umieszczone
> są wszystkie pokrętła i klawisze.
> serwis odmawia naprawy, twierdzi, że części plastikowe nie podlegają
> gwarancji.
> tymczasem po każdym użyciu pralki pęknięcia powiększają się i pojawiają
> się
> nowe - niedługo wszystko spadnie na ziemię a ktoś zostanie np. porażony
> prądem.
>
> co mogę zrobić? pralka jest na gwarancji.
>
> na jakiej podstawie mogę żądać usunięcia wady (pękającego plastiku,
> którego
> rzekomo gwarancja nie obejmuje)?
>
> jeśli odmówią usunięcia tej wady co mogę robić dalej?
>
> mogę żądać wymiany pralki? - czy tu ma znaczenie, że jej już nie produkują
> i nie
> ma jej w ofercie?
>
> czy mogę żądać zwrotu pieniędzy i oddać im pralkę?
>
> gwarancja kończy się za trzy tygodnie - !!! - co zrobić, żeby nie zostać
> "na lodzie",
> z zepsutą i psującą się pralką już po gwarancji?
> wysłać żądanie usunięcia wady na piśmie za potwierdzeniem odbioru, wraz ze
> zdjęciami popękanych elementów?
>
> i w ogóle co dalej, jaki są szanse i jak postępować, na podstawie jakich
> przepisów?
>
> bardzo proszę o pomoc
>
> K>N>S>
czy to przypadkiem Ariston?
|