Re: Palec

Data: 2004-04-06 10:05:59
Temat: Re: Palec
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

c4tv02$1e5$...@i...gazeta.pl,
Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>:

> Więc po dwóch dniach moczenia nie boli, opuchlizna zeszła, jest
> prosty, a siność jest wynikiem pęknięcia naczynka pod skórą, zgina
> się też bez bólu, także wszystko powinno być dobrze, niemniej
> dziękuję wszystkim za rady.

To ciesze sie, ze jest zdecydowanie lepiej!

> Bez przesady.

Opis objawow brzmial dosc dramatycznie - nie widzac palca tyle mozna
doradzic. Taka wizyta na pewno nie zaszkodzi zdrowiu.

Dygresja: Ja wiele lat temu mialem zle rozpoznane (jako wybicie) zlamanie
palca (reki akurat). Przez tydzien moczylem w altacecie, dopiero potem
poszedlem do chirurga prywatnie, zrobil Rtg i stwierdzil zlamanie. Niestety
bylo za pozno i palec nie jest w pelni sprawny ruchowo.

--
Robert