Re: Pallet opinie

Data: 2014-10-27 21:32:29
Temat: Re: Pallet opinie
Od: dsw <d...@g...com>

W dniu wtorek, 2 września 2014 11:34:10 UTC+2 użytkownik e...@g...com napisał:
> [...]
piec z podajnikiem . Mąż uparł się na opał pallet . Natomiast ja chciałabym wiedzieć
czy to jest opłacalne . Czy bardzo pyli,czy smoli komin,czy dużo popiołu ,jaki jest
wybór i gdzie go można kupić?

> Proszę Panów , dziękuje za liczne wskazówki. Teraz chciałabym podzielić się swoja
refleksja na temat palenia pelletem , tak po babsku. Po zamontowaniu kotła ( jest
taki że można palić drobnicą ) przeprowadziliśmy próby. Na pierwszy rzut poszedł
ekogroszek , następny pellet. Na szczęście więcej plusów dal pellet. Ciepło było
porównywalne , ilość spalonego opalu również, cena praktycznie +- też. Jednak pellet
jest lepszy ponieważ wydziela CO tylko tyle ile zaabsorbowało drzewo , czyli znikomą
ilość. <ciach>

Czy to nie jest tak, że jeżeli przy spalaniu wydziela CO to znaczy, że a) jest za
mało tlenu podawanego do spalania b) jest to śmiertelnie niebezpieczne nawet dla
nieastmatyków?