Pallet opinie

21. Data: 2013-11-05 16:24:26

Temat: Re: Pallet opinie
Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ej kogutek, jesteś niereformowalny;-).
> To, w czym piszesz to jest atrapa Gogola, a nie czytnik - przykro mi :-(.
> Dali Ci do użytku 'coś', w czym można pisać, a już o drugą stronę czyli
> czytanie tego co naskrobałeś, kompletnie nie zadbali.
> To, co za sobą wleczesz (cytujesz), nie jest nikomu do szczęścia potrzebne,
> a ponadto świadczy to o Twojej nieudolności;-(.
> Cóż nie pierwszy raz czytasz takie teksty, jak sam widzisz musi coś w tym
> być, skoro tyle osób zwraca Ci uwagę.
> A wystarczy poprawnie skonfigurować to, co Ci dali do pisania, a jak nie
> [...]
Dlaczego ten post sie pojawil jako nowy temat? (thunderbird)

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

22. Data: 2013-11-05 17:15:14

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oliwka wrote:
> Jesteśmy w trakcie wykańczania instalacji grzewczej i niedługo
> będziemy kupowac piec z podajnikiem . Mąż uparł się na opał pallet .
> Natomiast ja chciałabym wiedzieć czy to jest opłacalne . Czy bardzo
> pyli,czy smoli komin,czy dużo popiołu ,jaki jest wybór i gdzie go
> można kupić?

ja tylko dodam ze warto kupić taki w którym można palić zarówno peletem jak
i owsem.

z dobrych peletów popiołu jest tyle co nic, po długim paleniu garstka pyłu
:)

23. Data: 2013-11-05 21:05:33

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 listopada 2013 17:15:14 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
>
> i owsem.
>

> z dobrych peletów popiołu jest tyle co nic, po długim paleniu garstka pyłu

A`mnie brakuje pieca na brykiety. Ale takiego z podajnikiem. To mogłby być hicior bo
brykiet sporo tańszy od pelletu.

24. Data: 2013-11-07 08:17:38

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

>To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze.

Bo ja pisze poprawnie, dodatkowe cytujac ciebie lamie linie za ciebie.
Ponadto nawet moj serwer NNTP, z ktorego korzystam (nntp.aioe.org) wysylajac
na grupy newsowe nie puszcza posta, jesli linie sa zbyt dlugie - czyli np twoich
cytatow, o ile ich recznie nie poprawie.

>To jeśli to co ja piszę u Ciebie wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle.

Nie.

> Parę razy ktoś pisał o tym problemie. Widać było że się zna bo najwięksi wiejscy
mundrusie mu nie podskoczyli.

Ja tez sie znam i mowie ci, ze robisz zle.

>Z tego co pisał wynikało że mój czytnik ,czy jak go sobie nazwiesz, robi wszystko
poprawnie. To Twój nie potrafi policzyć
>ile jest znaków w wierszu i przenieść do następnej linijki.

Potrafi, ale nie o to chodzi.

> Tamten pisał że tak ma być ze nie ma znaku końca linii. Nie znam się na tym. Nie
muszę się znać na wszystkim.

Jak sie nie znasz to po co dyskutujesz i cos probujesz udowadniac?

>Uważasz ze nie mam racji to poszukaj sobie wpisów tego co uważa że jest dobrze i z
nim pogadaj.

Ja rozmawiam z toba a nie z kim, kto widze tez nie wie o co chodzi.

>Korzystam z gotowego, nie przerabianego i nie ulepszanego przeze mnie narzędzia
jakie dostarczyło Google. Tam tez możesz
>kierować swoje gorzkie żale.

Narzedzie jest dobre tylko ty nie umiesz go ubsluzyc - np. klepnac enter.

Kogutek - na chuj probujesz postawic na swoim? Dobrzy ludzie ci radza to ty
probujesz
durnowato sie bronic zamiast podziekowac i spytac co masz zrobic, zeby bylo lepiej
czytajacym.
Nawet jesli u ciebie jest dobrze to ostatecznie piszesz teksty dla kogos, nie dla
siebie,
jak chcesz zeby bylo czytelnie i ludzie czytali to co naskrobiesz to zadbaj zeby bylo
ok takze u
innych.

25. Data: 2013-11-07 09:41:35

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 07 Nov 2013 08:17:38 +0100 osobnik zwany Przesmiewca
napisał:

> Bo ja pisze poprawnie, dodatkowe cytujac ciebie lamie linie za ciebie.
> Ponadto nawet moj serwer NNTP, z ktorego korzystam (nntp.aioe.org)

to korzystaj z normalnego bo ten spamerski na większości serewrów w Polsce
jest zablokowany

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

26. Data: 2013-11-07 10:43:56

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> napisał(a):

>to korzystaj z normalnego bo ten spamerski na większości serewrów w Polsce
>jest zablokowany

Cos ci sie pomylilo.

27. Data: 2013-11-10 22:27:43

Od: "Old Green :)" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <5...@g...c
om>
k...@g...com napisal(a):

> Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To Twój
czytnik kasztani a nie mój.

Alez ten człowiek jest durny.......Szkoda słow by objaśniać...

____________________

28. Data: 2013-11-26 18:38:07

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 października 2013 20:09:31 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
>
> Natomiast ja chciałabym wiedzieć czy to jest opłacalne
>
> Co to znaczy opłacalne? Ogrzewanie raczej nie jest opłacalne, bo
>
> najtaniej jest nie grzać wcale ;-) Jeżeli chodzi o relację
>
> kaloryczność/cena to nr 1 jest miał węglowy

> Sam pelet jest czysty i nie brudzi.

> To zależy od spalania. Każde paliwo, jak ma odpowiednie warunki spala
>
> się czysto i nie smoli.

> Jeżeli pelet jest z drewna bez dodatków "wynalazków" to powinno być
>
> bardzo mało popiołu - kilka procent, bliżej 1, niż 9

> Rozumiem, że wszystko jedno, czy w Ustrzykach, czy w Świnoujściu ;-)

Dziękuje jacku za odpowiedz i uwagę na pytanie gdzie kupić . Podeszłam do tego typowo
po babsku czyli" wiem gdzie mieszkam to każdy wie o czym myślę " Inne pytania być
może są również malo precyzyjne ale chcę troche poznać temat o którym nie mam pojęcia
a mam wyrazić jakieś zdanie . Ponieważ mąż upiera się żebym pomogła w decyzji . Ja
wychowałam sie na węglu i na ten temat mogę mówić . Pellet jest dla mnie czymś obcym.

29. Data: 2013-11-26 19:46:58

Temat: Dajcie Kogutkowi spokój
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że namawianie Kogutka do łamania wierszy ma ten sam skutek, co
zachęcanie Stokrotki do ortografii.
Taki folklor usenetowy.
Jacek

30. Data: 2013-11-26 20:23:12

Temat: Re: Dajcie Kogutkowi spokój
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 listopada 2013 19:46:58 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> Widz�, �e namawianie Kogutka do �amania wierszy ma ten sam skutek, co
> zach�canie Stokrotki do ortografii.
> Taki folklor usenetowy.
Jakiś archaiczny czytnik masz bo ja z czytaniem Kogutka postów problemu nie mam.

Do wypalaczy sadzy w kominie
Wyciąg do łazienki
Obeysnapbacks www.obeysnapbacks.net
Zabierz babci mieszkanie.
Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?