Re: Paluchy w jedzeniu.

Date: Mon, 13 Oct 2014 17:32:23 +0200
From: GalAnonim <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Paluchy w jedzeniu.

W dniu 12.10.2014 23:23, ikselk%g...@g...com pisze:
> [...]
tytułowych paluchów wziął się własnie stąd, ponadto ci panowie firmują/prowadzą, i
promują różne restauracje/knajpy/lokale, prowadzą promocje i takie tam, jednym
słowem są ZNANI właśnie w kontekście restauracyjnym. Ich sposób bycia na ekranie
przenosi się więc także na kulisy przygotowania dań w restauracjach, ba tam, żeby
tylko na to - bo i na oczekiwania klientów owych przybytków i właśnie to mnie
przeraziło w tym wątku.

> Ja używam do tego (i do wielu innych rzeczy w kuchni) szczypczyków do cukru - po
prostu. Precyzja i brak paprania się w jedzeniu.
> A na przykład do zwijania roladek ze śledzia albo różyczek z płatów łososia itp -
półmiskowego widelca do wędlin, który jak wiadomo ma dwa zeby i bardzo fajnie sie
miedzy nie wklada plat sledzia, po czym obracajac zwija ciasno, przytrzymujac bokiem
zwyklego widelca zeby sie nie rozwijalo. Itp. Idzie to blyskawicznie.

> Generalnie: twierdze, ze jesli ktos (nawet zwykly laik kuchenny) ma opanowana
umiejetnosc operowania nozem i widelcemna codzien, nie ma trudnosci z operowaniem
sztuccami do serwowania oraz podstawowymi narzedziami kuchennymi.

A ciekawe jakimi narzędziami rwiesz sałatę, do chyba jej nie kroisz?
A te wszystkie swoje przybory oczywiście masz jednorazowego użytku lub
sterylizujesz... STERYLIZUJESZ a nie myjesz (w zasadzie to płuczesz) w
zmywarce w 75 st. C.

GA