Re: Pasta jajeczna... Zapytanie...

Data: 2006-07-09 11:02:28
Temat: Re: Pasta jajeczna... Zapytanie...
Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>

Użytkownik "Krzysztofo" <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:1152368672.703373.240730@75g2000cwc.googlegroup
s.com...

Panslavista wrote:
>Młodość, a to se ne vrati...

I to jest chyba ten tajemniczy, brakujacy skladnik :-D

Tez pamietam "tamten" smak. Ja probuje go podrobic jak nizej:

jajka na twardo przepuszczone przez maszynke lub praske
3 plaskie lyzki majonezu (TYLKO Winiary-dekoracyjny)
sol, pieprz (pikantnosc wg Twojej pamieci :)
dobrze wyrobic, WSTAWIC DO LODOWKI i poczekac do jutra. Jutro to
powinno byc TO.

Ja jeszcze dodaję bardzo drobno posiekaną cebulę. I to jest moje TO.

Margola