Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

111. Data: 2015-02-25 19:15:44

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 18:53, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Dyplomatycznie.
> Ja naście lat temu wpisałam: "program mi się nie podoba"

LOL

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

112. Data: 2015-02-25 19:17:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 18:38, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Cóż, bez prądu się może i nie da, ale kto wie...

Znając zapobiegliwość ustawodawcy warto w takim przypadku pozbawić
domostwo wszystkich urządzeń ewentualnie wykorzystujących prąd. No i
wydłubać ze ścian wszystkie gniazdka.

113. Data: 2015-02-25 19:18:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 18:13, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Potencjalnego. Wszak teleekran to podstawa.

Emeryci już nie płacą. A czas mają. Dlatego powinno się dbać nie tylko o
płacących.

114. Data: 2015-02-25 19:20:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> A to już nie poradzę, jaśniej nie wytłumaczę.
> Kontekst jest zacytowany niżej.

Kontekstu zawsze należy szukać wyżej, każda dyskusja ma swoją historię,
swój kontekst. Umiem znaleźć i przeczytać. Niżej, to może być tylko
'dorabianie ideologii'.

> Nie rozumiem.

Przyrodzona cecha idiotyzmów. Nie da się ich zrozumieć.

> To zależy od tego, jak masz poustawiane priorytety. Jak Ci ta rzycipiórka
> niszczy ulubionego chrabąszcza, to masz prawo się zastanowić, czy chcesz
> nadal jeść tę konfiturę, i opłacać ochronę wroga.

Nie interesuje mnie rzycipiórka, tak jak nie interesuje mnie telewizja.
Mogę na rzycipiórkę płacić, tak jak mogę płacić na telewizję -- jeśli
pójdzie to z tych czy innych opłat czy podatków, których nie uniknę.
Ale nie ma związku między "to się wprowadzi podatek od oddychania a w
nim opłatyę za teleekran", a "w końcu musisz wiedzieć, co masz myśleć,
kiedy się budzisz". Opłatę się wprowadzi, może będę ja płacił, ale nie
znaczy to wcale, że zacznie mi ktoś mówić, co mam myśleć!

Jarek

--
Przyjaciół nikt nie będzie mi wybierał
Wrogów poszukam sobie sam

115. Data: 2015-02-25 19:22:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy przy tej okazji zajdzie potrzeba wstawienia mi przemocą
> telewizora do domu? Jakoś mało obawiam się takiego rozwoju wypadków.

Bo Pan jest jakiś za mało pesymistyczny i spiskowidzący, Panie Jarosławie!

Ewa

116. Data: 2015-02-25 19:27:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 17:56, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-25 17:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Dlatego oglądam na ścianie.

Sprytna Qra!

Ewa

117. Data: 2015-02-25 19:30:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Teraz? jakie teraz?

No właśnie!

> Ustawa z 1992 roku: http://www.medianet.pl/~wrzesin/ustawy/Uz07a.htm

Za Cyrankiewicza było tak:

http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WMP19490010001&t
ype=2

--
Jarek

118. Data: 2015-02-25 19:34:40

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Znając zapobiegliwość ustawodawcy warto w takim przypadku pozbawić
> domostwo wszystkich urządzeń ewentualnie wykorzystujących prąd.
> No i wydłubać ze ścian wszystkie gniazdka.

No ale gdzie wtedy wysiadywać???

--
Jarek

119. Data: 2015-02-25 19:42:56

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Bo Pan jest jakiś za mało pesymistyczny i spiskowidzący, Panie Jarosławie!

Spiski? To u Pani, Pani Ewo, już tydzień temu w ogródku zakwitł
szafran spiski. Widzący i wiedzący jestem, bowiem czytający.

Jarek

--
My jesteśmy pesymiści
Naszym herbem dąb bez liści

120. Data: 2015-02-25 19:45:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 19:34, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> No ale gdzie wtedy wysiadywać???

W kurnej chacie, kurna!

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?