Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

191. Data: 2015-02-26 19:15:14

Temat: Odp: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:54ee0bfe$0$2170$65785112@news.neostrada.pl...

> Dyplomatycznie.
> Ja naście lat temu wpisałam: "program mi się nie podoba"
>

> --
> Pozdrawiam
> J.
>
> www.kontestacja.com

Ja zamykajac ksiazeczke oplat rtv (na poczcie) 8 lat temu, nic nigdzie nie
wpisywalam i nikt mnie nie pytal o powody rezygnacji. No, ale to jeszcze nie
byly czasy wszechobecnych kablowek, cyfrowek, tv internetowych, wiec TVP nie
walczyla o kazdego pojedynczego abonenta.
Teraz konkurencja i mozliwosci techniczne spowodowaly odplyw jeleni, stad
tez pomysly na przymusowa sciagalnosc haraczu.
A dlaczego TVP sobie na ten przyklad nie zakoduje sygnalu, udostepniajac
tylko tym, ktorzy placa abonament ? Odpowiedz oczywiscie oczywista :)

Pozdrawiam
@

---
Avast.

192. Data: 2015-02-26 19:17:58

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, trzeba się zawczasu zastanowić, żeby dobrze... wybrać :-D

Najlepiej publicznego "medialnie" :)

@

---
Avast.

193. Data: 2015-02-26 19:20:17

Temat: Re: Odp: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 19:15:14 +0100, @ napisał(a):

> A dlaczego TVP sobie na ten przyklad nie zakoduje sygnalu, udostepniajac
> tylko tym, ktorzy placa abonament ? Odpowiedz oczywiscie oczywista :)

He he - bo zostałaby z tym swoim zakodowanym programem sama. I to jest TAK
oczywiste, że... nie koduje i daje możliwość 3333-/
--

XL
pewni siebie.

194. Data: 2015-02-26 19:22:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 19:17:58 +0100, @ napisał(a):

> Najlepiej publicznego "medialnie" :)

Prezesa najwyższej KRRiT.

--

XL
pewni siebie.

195. Data: 2015-02-26 19:30:21

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Nigdy mi nie dano szansy wyrazić swojego zdania w jakiejś ankiecie, myślę
> że inni telewidzowie utrzymujący programy TVP tak samo nie byli o to
> pytani, a więc o jakich statystykach mowa?

Zapewne o "ogladalnosci", ktorej wskaznik zalezy od grupy poddanej badaniu.
Najwyrazniej jednak najwieksza popularnoscia (oprocz wiadomosci) ciesza sie
badziewne, acz lekkie i nie poruszajace procesow myslowych wszelkie tance
lamance, z malpami i figurami, big dziadery i inne idiotele, czyli tzw.
szeroko pojeta "rozrywka".

@

---
Avast.

196. Data: 2015-02-26 20:06:37

Temat: Odp: Odp: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he - bo zostałaby z tym swoim zakodowanym programem sama. I to jest TAK
> oczywiste, że... nie koduje i daje możliwość 3333-/

Ano.
Prezes musialby sie wreszcie postarac, target zbadac, a po co ?

Przypomina mi sie opowiesc o Polakach (z duzej, a jakze), ktorzy lat temu
...dziescia pojechali w ramach kontraktu do Niemiec na rok - oddelegowani do
pracy. Dostali do wypelnienia ankiety, w ktorych m. in. musieli zadeklarowac
czy sa katolikami. Oczywiscie są. Znaczy byli. Do pierwszej wyplaty, kiedy
to okazalo sie, ze z ich wynagrodzenia zostal sciagniety podatek na Kosciol,
w wysokosci... 1% dochodu. W kolejnym miesiacu juz owieczek bozych ubylo.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

197. Data: 2015-02-26 20:09:50

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

@ pisze:

> [...]
> Teraz konkurencja i mozliwosci techniczne spowodowaly odplyw jeleni,
> stad tez pomysly na przymusowa sciagalnosc haraczu.

Dziwna to logika, nic z niej nie rozumiem. Obowiązek wnosznia opłaty
za abonament RTV dotyczy każdego, kto "posiada odbiornik radiofoniczny
lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu"
(art. 48 pkt 1 i 2 ustawy). To jest zupełnie niezależne od tego, że
jacyś jelenie dodatkowo za możliwość oglądania telewizorni po dobroci
płacą jakimś "wszechobecnym kablówkom i cyfrówkom".

Pajęczarz, który nie ma anteny na dachu i odbiera program na kawałku drutu
może się jakoś tłumaczyć, że on tylko "posiada odbiornik telewizyjny", ale
nie "w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu". A jak się
tłumaczy ten, kto płaci telewizji kablowej, telewizor też ma, może nawet
nie jeden? Że kablarzom płaci, bo wszyscy sąsiedzi tak robią, a on nie
chce się czuć gorzej? Zaś telewizorów swoich nawet nie wprowadził w stan
gotowości natychmiastowej, bo telewizji nie lubi? Takich idiotyzmów, to
tylko po jednej osobie można się spodziewać.

Zdaje się, że to listonosz ma prawo do kontroli, czy kto ma telewizor
w domu. ten sam listonosz roznosi faktury za usługi telewizji kablowych
i platform satelitarnych.

> A dlaczego TVP sobie na ten przyklad nie zakoduje sygnalu, udostepniajac
> tylko tym, ktorzy placa abonament ? Odpowiedz oczywiscie oczywista :)

Bo jest spora grupa odbiorców ustawowo zwolnionych z opłaty abonametowej?
Gdyby fundować im dekodery, to by już nawet na sam taniec nie zostało.
Nie mówiąc o gwiazdach.

Jarek

--
Ludzie zejdźcie z drogi, bo listonosz jedzie
hamuj bo, rower ten każdy tutaj dobrze zna

198. Data: 2015-02-26 20:11:13

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-26 20:06, obywatel @ uprzejmie donosi:

> [...]
> pierwszej wyplaty, kiedy to okazalo sie, ze z ich wynagrodzenia zostal
> sciagniety podatek na Kosciol, w wysokosci... 1% dochodu. W kolejnym

Może właśnie dlatego jeszcze w Polsce nie wprowadzono owego?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

199. Data: 2015-02-26 20:22:30

Temat: Re: Odp: Odp: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 20:06:37 +0100, @ napisał(a):

> [...]
> w wysokosci... 1% dochodu. W kolejnym miesiacu juz owieczek bozych ubylo.

Pojechali NA ROK - oni i ich rodziny płacą w Polsce, to jest logiczne, więc
niby dlaczego mieliby to dublować tylko z powodu wyjazdu. Też bym nie
płaciła, a deklaracja na takim druczku jak podatkowy NIE JEST wyzrezceniem
się wiary, tylko obroną przed rabunkiem - bo niby dlaczego miałabym mieć
obowiązkowo odliczane z dochodu? Z powodu czasowego pobytu? Korzystajac ze
świątyni w Niemczech dawałabym na tacę czy inną ofiarę, jeśli takowa by
była. Robię tak nawet kiedy jestem na mszy w Polsce, w innej parafii, np na
wczasach - daję symboliczne 2 złocisze na "miejscową" tacę, powiedzmy za
posprzątanie piachu, który naniosłam. U siebie w parafii daję tyle, ile
trzeba - bo to z MOJEJ parafii idą MOJE pieniadze na POLSKI kosciół.
--

XL
pewni siebie.

200. Data: 2015-02-26 20:23:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 20:11:13 +0100, Qrczak napisał(a):

> Może właśnie dlatego jeszcze w Polsce nie wprowadzono owego?

Dlaczego nie? - czekam na to.
--

XL
pewni siebie.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?