Noże ceramiczne

1. Data: 2015-02-14 22:08:47

Temat: Noże ceramiczne
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale numer!! Kumpel dostał taki nóż za punkty nazbierane na pewnej benzyniarni.
Jego baba wyjechała na parę dni, więc robimy męską imprezkę.. C2H5OH, dobra wyżera i
takie tam... Mnie przypadło rozfiletowanie łososia. Biorę ten nóż do łapy,
rozfiletowanie poszło jak żyletą. Tszask prask i po wszystkim, jak mawiał Dziadek
Poszepszyński.. Dwa dni później, po odzyskaniu przytomności pojechałem na wskazaną
benzyniarnię i zaopatrzyłem się w zestaw tych pitfoków. Za zestaw 5-ciu pitfoków
dałem <100 zeta. Miało to miejsce jakieś pół roku temu. Do dzisiaj te pitfoki
działają perfekcyjnie! Za psie pieniądze!!

A biedne Dziadki i Babunie dalej będą robione w bambuko przez cepterów i filipiaków
podczas 'darmowej' wycieczki na Jakąś Górę.

2. Data: 2015-02-14 22:29:10

Temat: Re: Noże ceramiczne
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 22:08:47 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
>
> A biedne Dziadki i Babunie dalej będą robione w bambuko przez cepterów i filipiaków
podczas 'darmowej' wycieczki na Jakąś Górę.

Aha!! Jak ktoś lubi Sushi-Nori, jest to IDEALNY nóż do pociaprania gniota na kawałki.
Nawet jeżeli trochę się spartoli gotowanie ryżu i wyjdzie ciuta zbyt kleisty, to też
nie ma tragedii.

3. Data: 2015-02-14 23:06:14

Temat: Odp: Noże ceramiczne
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
napisał:
> [...]
>
> A biedne Dziadki i Babunie dalej będą robione w bambuko przez cepterów i
> filipiaków podczas 'darmowej' wycieczki na Jakąś Górę.

Nie tylko biedne Dziadki i Babunie - klienci Lidla rowniez ;)
Pod koniec zeszlego roku Lidl oglosil "nieziemska" promocje - jak zrobisz
zakupy conajmniej za 60 zl. 10 razy (do konca roku), to dostaniesz "noz
szefa kuchni" za zlotowke chyba.
Olewajac Lidla zakupilam niemal identyczny noz w Biedronce za cale 9,99 PLN
i jestem nim zachwycona. Porownywalam jakosc z tym lidlowskim - roznic
brak. 590 PLN mam w kieszeni.
Niezbadana jest sila marketingu :)

Pozdrawiam
@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

4. Data: 2015-02-14 23:15:16

Temat: Re: Odp: Noże ceramiczne
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 23:06 @ <s...@p...onet.pl> pisze:

(...)
> [...]
> Olewajac Lidla zakupilam niemal identyczny noz w Biedronce za cale 9,99
> PLN i jestem nim zachwycona. Porownywalam jakosc z tym lidlowskim -

O ile pamiętam, te nieszczęsne noże Lidla były przedstawicielami gatunku
"z zamkniętą brodą".
To dla niektórych dyskwalifikacja noża :)
Dla mnie nóż ma być ostry - a że wytrzyma ostrzenie przez np. jeden rok
jak te z Lidla, to kwestia tylko ceny.
Tani mógłbym kupować raz do roku - te tanie nie były :)

Ale noże ceramiczne też mają wady.

--
Trefniś

5. Data: 2015-02-15 00:50:20

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2015 o 22:08, s...@g...com pisze:
> [...]
>
> A biedne Dziadki i Babunie dalej będą robione w bambuko przez cepterów i filipiaków
podczas 'darmowej' wycieczki na Jakąś Górę.

... i?

--
Pozdrówki
Anai

6. Data: 2015-02-15 03:36:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-15 00:50, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> ... i?

I zimnioki się tym obierać boję. Przedostatnio dwa tygodnie
pielęgnowałam pociachane paluchy.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

7. Data: 2015-02-15 05:16:21

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-14 o 22:08, s...@g...com pisze:
> [...]
>
> A biedne Dziadki i Babunie dalej będą robione w bambuko przez cepterów i filipiaków
podczas 'darmowej' wycieczki na Jakąś Górę.

Mam też dwa takie noże, ale wolę jednak tradycyjną stal. Taką to można i
na stalce przejechać przed każdym użyciem - co u mnie już jest
praktycznie rytuałem. I dzwonią pięknie jak się kroi lub stuknie o deskę.
Ceramika nie ma duszy.
A do tego lubi się kruszyć przy spotkaniu z podłogą.
I jakieś takie krojenie nożem ceramicznym jest u mnie bez polotu jakby z
pewną dozą nieśmiałości - może kwestia przyzwyczajenia.

Pozdrawiam,
MW

8. Data: 2015-02-15 09:37:19

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Dnia 2015-02-15 00:50, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> I zimnioki się tym obierać boję. Przedostatnio dwa tygodnie pielęgnowałam
> pociachane paluchy.

Bo do obierania ziemniaków, jak sama nazwa wskazuje - są obieraczki

9. Data: 2015-02-15 11:34:32

Od: "Piotr" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Olewajac Lidla zakupilam niemal identyczny noz w Biedronce za cale 9,99
> PLN i jestem nim zachwycona. Porownywalam jakosc z tym lidlowskim -

No to przedziwną logikę (matematykę?) tu prezentujesz.
To na nóż w Lidlu musiałabyś wydać 600zł, a produkty
wyp..ć gdzieś bez pożytku dla siebie.
Czytając tę grupę często solidaryzowałem się z tobą w twoim
zwalczaniu grupowej mądralki ale widzę, że to nie o walkę
z mądralką chodzi tylko bycie samemu "mądrzejszą"
albo o przywalanie się do wszystkiego co podleci

Piotr
p.s. nie wiem co tam w biedronce kupiłaś, ale było to
"niemal identyczne". Wokoło mamy niemal identyczne drzewa,
niemal identyczne domy i niemal identycznych ludzi.
Niemal....

10. Data: 2015-02-15 11:40:26

Od: "Piotr" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
W dniu .02.2015 o 23:06 @ <s...@p...onet.pl> pisze:

O ile pamiętam, te nieszczęsne noże Lidla były przedstawicielami gatunku
"z zamkniętą brodą".
To dla niektórych dyskwalifikacja noża :)
==============
ale chyba nie dla takiego mistrza kucharskiego jak ty?

Dla mnie nóż ma być ostry - a że wytrzyma ostrzenie przez np. jeden rok
jak te z Lidla, to kwestia tylko ceny.
Tani mógłbym kupować raz do roku - te tanie nie były :)
====================
kolejny, który nie uczył się matematyki w szkole - produkty
za wydane pieniądze w Lidlu chyba otrzymywałeś? czy zabierali przy
drzwiach wyjściowych?
To dopłata 1 gr to była wysoka cena?
I żeby było jasne - nie oceniam noża, nie oceniam Lidla, ale zachowajmy
może odrobinę umiaru/rozsądku krytykując to co spotykamy w życiu.
Chyba, że będziemy wyznawcami teorii Jarosława Sokołowskiego,
że skoro grupa ma w nazwie "rec" a nie "sci" to możemy pleśc
dowolne dyrdymały i będzie właśnie "rec"

Ale noże ceramiczne też mają wady.

Piotr

Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?
Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...