Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

181. Data: 2015-02-26 17:33:02

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-26 09:47, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Nic nie pomyliłem, definicja jest prosta, pieniądze z tzw abonamentu idą
> na utrzymanie państwowych mediów, tj. TVP i PR.

Raczej na ich samochody służbowe. I zakup formatów.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

182. Data: 2015-02-26 17:42:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 17:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-26 10:28, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Mam telewizor. Mam telewizję. Mam przesrane.

Nie Ty jedna, nie przejmuj się. W dodatku płacę abonament, mimo że mało
co oglądam.

Ale za to rozważam rezygnację z płacenia podatku na rzecz żłobków i
przedszkoli. Może wspaniałomyślnie wstrzymam się do menopauzy.

Ewa

183. Data: 2015-02-26 18:00:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mam telewizor. Mam telewizję. Mam przesrane. Ale, pocieszając się,
> Trybun ma to po ośmiokroć.

Czy w ten sposób da się tłumaczyć mówienie na raz ośmioma głosami,
i to w ten sposób, jakby świat widziany był już nawet nie podwójnie,
ale... (jak to właściwnie zgrabnie powiedzieć)?

Jarek

--
Pchnąć w tę łódź jeża lub ośm skrzyń fig.

184. Data: 2015-02-26 18:20:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
> Zarzuty są ewidentnie kierowane pod moim adresem, i tylko moim.. I
> dlaczego z takim uporem proponujesz mi zburzyć swój styl życia, a nawet
> każesz wyrzucać z domu ruchomości, przy jednoczesnym absolutnym braku
> krytyki do tego co robią wobec mnie władze kraju, które mi za moje
> pieniądze sprzedają zwykłe do niczego niepotrzebne gówno?

Pytasz dlaczego ja proponuję Ci zmianę stylu życia - przecież
to Ty mi mówisz że nie cierpisz tego co w TV nadają...
Ale również Ty mówisz mi, że uważasz to za dobry pomysł
aby w każdym pokoju i kazdej sypialni zainstalować TV.
Czemu widzę tu sprzeczność?

A co do płacenia - próbowałem Ci podać przykłady: szkoła,
szpital, wojsko. Zamiast zrozumieć przykład w kontekście,
Ty zacząłeś argumentować że wszystkie trzy przykłady
są rzeczami które cenisz i potrzebujesz. Nie wiem - wymyśl
zatem sam coś, co państwo/rząd oferuje i Ty tego nie
cenisz i nie potrzebujesz - nie wiem co - ambasada Polska
w Urugwaju? Płacisz? Ani płacisz za nią. Potrzebujesz?
Albo np. państwowe muzea, płacisz? Płacisz. Potrzebujesz?

Próbuję Ci uzmysłowić, że to że TV jest do kitu to jest Twoja
opinia, Twoja ocena, do której oczywiście masz 100% prawo
ale w kórej to ocenie jesteś w mniejszości, bo większość TV
ogląda i ją lubi. Ja mogę się zgodzić z Tobą że w TV jest
dziadostwo (choć ekspertem nie jestem, bo rzadko, prawie
wcale nie oglądam TVP) ale nie mogę się zgodzić dlaczego
nie przejdziesz nad tematem dalej tylko wciąż drążysz coś
czego zmienić nie dasz rady.

185. Data: 2015-02-26 18:24:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W swoich poradach mógłbyś wreszcie odczepoć się od mojej osoby?
> Ja nie nie tylko nie czuję się winny całej sytuacji, ale nawet z całą
> pewnością nim nie jestem.

Nie jesteś winien złej jakości programu TV.
Ale jesteś winien swoich skarg na temat TV na grupie o kuchni :-)

> Myślę że jednak popełniasz nadużycie.

Szanuję Twoją opinię, bo Twoja i masz do niej prawo, nawet jak nie masz
racji :-)

> Jeżeli o to chodzi to wiedz że nigdy bym nie zagłosował aby w kraju
> zaczęli rzadzić kapitaliści bądź ich psy na łańcuchu. Tak więc nie chrzań
> że sam sobie to zgotowałem.

Co innego mówię: sam zgotowałeś sobie los kupując do swojego domu
8 telewizorów podczas gdy otwarcie nienawidzisz co w tych TV nadają.
Dla mnie to jakaś skrajna niekonsekwencja z pogranicza hipokryzji.

186. Data: 2015-02-26 18:26:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> I słusznie, bo jak widzę to chyba Ty jedyna widzisz że ilość odbiorników
> nijak sie nie ma do istoty poruszanego problemu.

Ty uparcie poruszasz jeden problem: złej jakości programów w TV.
I ten problem rzeczywiście jest niezależny od ilości odbiorników
w Twoim domu. Ja natomiast zastanawiam się nad innym tematem
jakim jest posiadanie 8 telewizorów w domu przez kogoś kto sam
niecierpi i nie ogląda TV.

187. Data: 2015-02-26 18:33:52

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 17:42 FEniks <x...@p...fm> pisze:

(...)
> Może wspaniałomyślnie wstrzymam się do menopauzy.

To zabrzmiało tak groźnie, że może wyjaśnisz Ewa, co masz na myśli?

--
Trefniś

188. Data: 2015-02-26 18:34:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 17:27:55 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-26 10:28, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Mam telewizor. Mam telewizję. Mam przesrane. Ale, pocieszając się,
> Trybun ma to po ośmiokroć.

Mało inteligentna wstawka. Co prawda mówi się o cząstkach przebywajacych w
dwóch miejscach na raz, no ale jeszcze nie wymyślono, jak to zrobić z całym
ciałem ludzkim 3-]

--

XL
pewni siebie.

189. Data: 2015-02-26 18:42:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> twierdzę,
> że TV służy do tego, żeby wykreować ludziom świat na aktualne potrzeby.

Sama piszesz że brak Ci wiedzy do refleksji i weryfikacji...
Łykasz tezy jakiegoś doktora bezkrytycznie.
Czemu dziwisz się ludziom którzy robią *dokładnie to co Ty*?

190. Data: 2015-02-26 18:43:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
> W dniu .02.2015 o 17:42 FEniks <x...@p...fm> pisze:
>
> (...)
>
> To zabrzmiało tak groźnie, że może wyjaśnisz Ewa, co masz na myśli?

A nie jest oczywiste co miała na myśli?

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?