Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

1. Data: 2015-02-17 19:06:13

Temat: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak na marginesie wątków bagietkowo-bigosowo-patelnianych
http://joemonster.org/art/31162/Jedzac_tego_kebaba_n
ie_wspierasz_Araba_lecz_polskiego_rolnika
http://tnij.org/e0kg6tp
Niechaj nad nami szumią skrzydła husarii!
Smacznego!!!
pozdr
Stefan

2. Data: 2015-02-17 20:36:12

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-17 19:06, obywatel Stefan uprzejmie donosi:
> [...]
ie_wspierasz_Araba_lecz_polskiego_rolnika

> http://tnij.org/e0kg6tp
> Niechaj nad nami szumią skrzydła husarii!

Bigos z majonezem i chrzanem. Już pędzę.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

3. Data: 2015-02-21 19:15:31

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-17 o 19:06, Stefan pisze:
> [...]
ie_wspierasz_Araba_lecz_polskiego_rolnika

> http://tnij.org/e0kg6tp
> Niechaj nad nami szumią skrzydła husarii!

Patriotyzm to ostatnia rzecz jakiej można szukać w prywatnych kuchniach
Polaków. Ale od tzw celebrytów z państwowej TV można jednak chyba
oczekiwać tego aby przestali walczyć z Polska Kuchnią?

4. Data: 2015-02-21 20:37:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
> [...]
> Polaków. Ale od tzw celebrytów z państwowej TV można jednak chyba
> oczekiwać tego aby przestali walczyć z Polska Kuchnią?

A gdzie takie bitwy w TV oglądasz? Co to za programy?

5. Data: 2015-02-23 16:24:16

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-21 o 20:37, Pszemol pisze:

> A gdzie takie bitwy w TV oglądasz? Co to za programy?

Akurat nie oglądam, jestem tylko ich mimowolnym świadkiem. TVP1,2, TVN
czy Polsat. Pal zresztą licho tych ostatnich, ale od TVP chyba mam
prawo wymagać odpowiedniego poziomu?

6. Data: 2015-02-23 16:25:10

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Akurat nie oglądam, jestem tylko ich mimowolnym świadkiem

ktoś Cię siłą trzyma przed TV?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

7. Data: 2015-02-23 16:58:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat nie oglądam, jestem tylko ich mimowolnym świadkiem.
> TVP1,2, TVN czy Polsat.

Po pierwsze - TVN i Polsat to prywatne a nie państwowe TV.
Po drugie - pytałem o programy w sensie jakie audycje
a nie o jakie kanały telewizyjne chodzi.

> Pal zresztą licho tych ostatnich, ale od TVP chyba mam prawo wymagać
> odpowiedniego poziomu?

Nie wiem skąd się u Ciebie bierze przekonanie o takim prawie :-)
TV to głównie i przede wszystkim *rozrywka*. Ci co w TV występują
to klowni którzy mają nas zabawiać a nie jakieś idole do naśladowania
co to muszą się prezentować z jakimś "poziomem".

8. Data: 2015-02-23 17:57:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-23 16:25, obywatel masti uprzejmie donosi:

> ktoś Cię siłą trzyma przed TV?

Siła wyższa.

9. Data: 2015-02-23 18:59:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2015 16:24:16 +0100, Trybun napisał(a):

> Pal zresztą licho tych ostatnich, ale od TVP chyba mam
> prawo wymagać odpowiedniego poziomu?

A ja mam już serdecznie dosyć "POlskiej" telewizji - w maju kończy mi się
umowa z Cyfrą i wyrejestrowuję telewizor.
--

XL
pewni siebie.

10. Data: 2015-02-23 19:09:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2015 17:57:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie ?
> żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Jak zwykle niepytana.
--

XL
pewni siebie.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?