Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

91. Data: 2015-02-25 18:00:42

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> to się wprowadzi podatek od oddychania a w nim opłatyę za teleekran.
> W końcu musisz wiedzieć, co masz myśleć, kiedy się budzisz!

Co ma jedno z drugim wspólnego?! Naprawdę można nie mieć w domu ośmiu
telewizorów. Nawet jednego można nie mieć. I żyć, i oddychać. I nie być
instruowanym co mam myśleć.

Jest tyle różnych rzeczy utrzymywanych z podatków, z wielu z nich nigdy
nie skorzystam. Gdyby telewizornia była finansowana z budżetu państwa,
to bym złego słowa nie powiedział. Ale teraz jest z abonamentu, którego
nie muszę płacić i nie płacę -- więc tym bardziej nie będę zrzędził.

Jarek

--
Czy ma dotrzeć do niej wiedzy każdy fakt
Kogo kochać, z kim się bić,

92. Data: 2015-02-25 18:02:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 15:51:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> za posiadanie zarejestrowanego odbiornika radiowego lub TV.
> Nieznajomość prawa szkodzi
>
> --
> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Bo to trza posiadać NIEZAREJESTROWANY. Nieznajomość... itd :->
--

XL
pewni siebie.

93. Data: 2015-02-25 18:03:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 16:51, obywatel masti uprzejmie donosi:

> nie musisz się chwalić, że nie rozumiesz tego co czytasz w wybitnych
> gazetach typu Fuckt szy Superekspres.

Ponadto, zdaniem wielu psychologów, oglądanie telewizji naraża widza na
dodatkowy, emocjonalny stres. Szybkie przerzucanie kanałów, czyli zmiany
ujęć, sekwencji, tempa, a także nadmiar informacji powodują, iż nie
odbiorca nie jest czasem w stanie nadążyć z przetwarzaniem odbieranych
treści. Taki natłok wrażeń prowadzi w rezultacie do stanu podenerwowania
http://antyweb.pl/telewizja-szkodzi-bardziej-niz-gry
/#

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

94. Data: 2015-02-25 18:05:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 17:39, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Ale o co Ci chodzi? Przecież one są na poziomie. Dostosowanym do
> przeciętnego odbiorcy.

Ale czy przeciętnego potencjalnego czy przeciętnego płacącego abonament?

95. Data: 2015-02-25 18:08:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 17:35:35 +0100, krys napisał(a):

> Nie dasz rady. Nie pozbawisz się prądu, paliwa do ogrzewania, w końcu jak
> zajdzie potrzeba, to się wprowadzi podatek od oddychania a w nim opłatyę za
> teleekran. W końcu musisz wiedzieć, co masz myśleć, kiedy się budzisz!

Zawsze byli na świecie ludzie wolnej myśli.

--

XL
pewni siebie.

96. Data: 2015-02-25 18:11:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Co ma jedno z drugim wspólnego?!

Kontekst.

> [...]
> "inny tytuł" zlikwiduję."

Nie dasz rady. Nie pozbawisz się prądu, paliwa do ogrzewania, w końcu jak

J.

www.kontestacja.com

97. Data: 2015-02-25 18:13:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 18:03:51 +0100, Qrczak napisał(a):

> Szybkie przerzucanie kanałów, czyli zmiany
> ujęć, sekwencji, tempa, a także nadmiar informacji powodują, iż nie
> odbiorca nie jest czasem w stanie nadążyć z przetwarzaniem odbieranych
> treści.

Jest odwrotnie - przerzucanie następuje w ich POSZUKIWANIU.
3-]

--

XL
pewni siebie.

98. Data: 2015-02-25 18:13:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-02-25 17:39, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Ale czy przeciętnego potencjalnego czy przeciętnego płacącego abonament?

Potencjalnego. Wszak teleekran to podstawa.

J.

www.kontestacja.com

99. Data: 2015-02-25 18:16:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Zawsze byli na świecie ludzie wolnej myśli.

I zostaniesz z tą myślą opłacając podatek na TV;-).

J.

www.kontestacja.com

100. Data: 2015-02-25 18:16:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 18:05:57 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-25 17:39, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Ale czy przeciętnego potencjalnego czy przeciętnego płacącego abonament?

Przeciętnego z tych dwóch.

--

XL
pewni siebie.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?