Pedofilia czy nie

81. Data: 2009-09-20 00:20:16

Temat: Re: Pedofilia czy nie
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Unikam dyskusji z Tobą na ten temat, bo należysz do grupy kobiet o
> szczególnym wyostrzeniu percepcji na "uwaga niebiebezpieczeństwo
> jest wszędzie!" - że się tak dyplomatycznie wyrażę. :)

Tak, właśnie zastanawiam się jak zlokalizować miejsce zamieszkania
Japończyka :P

> Treści pornograficzne w omawianym przypadku dołożono w kolejnych
> odpowiedziach w tym wątku.

Sam pisałeś powyżej "On w kompie ma zdjęcia gołych dzieci!".

> Wątkodawca pisze: "strony internetowe z gołymi dziećmi w wieku
> ok 5 lat. Więcej nic nie przeglądał, mówi że nie było aktów
> seksualnych, porno itp, ale były po prostu porozbierane dzieci,
> na pewno w celu seksualnym."
> Musimy rozebrać te zdania logicznie? :)

Nie musimy. Zacytowałam stosowny paragraf, żebyśmy wiedzieli na czym
stoimy, jeśli chodzi o granicę penalizacji. Inna rzecz, że właściwie nie
istnieje kodeksowa definicja pornografii.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))
"jesteś zboczonym facetem" (C) anonimowy czytacz

82. Data: 2009-09-20 00:23:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

noname wrote:
> Dnia Sat, 19 Sep 2009 17:01:32 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):

> Brednie.
> Co za kr�tkowzroczno��!
>
> Zdj�cia. Ok. To przyk�ad bardziej uderzaj�cy. Facet p�aci ludziom za to aby
> to oni "zaczepiali" dzieci, zwozili do domu i rozebrane trzymali w
> pomieszczeniu. W pomieszczeniu z lustrem weneckim za kt�rym onanizuje si�
> �w facet. I oczywi�cie jest normalny i tylko "zafascynowany inno�ci�"?!
>
> noname

Dzieciaki niesłusznie cierpią przez takich jak ty , to gdzie jest
twoja wrażliwość , chcesz się tylko dowartościować na modnej obecnie
pedofili , i wymyślasz głupoty aby tylko mieć przyzwolenie, bo facet
za lusterem bierze udział razem z tym co te dzieciaki sprowadził,
mówisz o zupełnie nieporównywalnej sytułacji, twój japoniec nie siedzi
za lustrem w drugim pomieszczeniu, na chama chcesz zrobić z kogoś
pedofila. Bo liczy się tylko twoja mania dowartościowania w stadzie.

83. Data: 2009-09-20 00:28:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

noname wrote:

> Czyli jak nie będziesz pewny to nic nie zrobisz? Jednak coś twoje
> podejrzenia wzbudziło. Przecież nie zgłasza się tylko kradzieży, można
> zgłosić coś podejrzanego. Przecież nie pójdzie się zapytać tychże
> osobników aby się upewnić.

> Podejrzane sprawy też się zgłasza (powiedzmy, dzieli się informacją,
> bo zgłoszenie brzmi faktycznie trochę jak oskarżenie) - do
> rozstrzygnięcia ludziom kompetentnym. To może wyglądać jak zrzucanie
> z siebie odpowiedzialności ale chyba innego wyjścia nie ma, kiedy w
> momencie jak coś zaniepokoi i samemu nie wiadomo co myśleć.

Się zgłasza. Ja nie zgłaszam, jeśli nie mam pewności.
Zgubiłem portfel, czy sąsiad mi go ukradł, bo przechodził koło mnie? Hmm...
Nie mam pojęcia. Nie zgłaszam.

To zostawcie go w spokoju! :)

michał

84. Data: 2009-09-20 00:35:48

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chciałem, żebyś mu spodnie założył, świnio!

Ale po co? To suka jest więc pewnie wolałbyś widzieć ją w sukience.

Pozdrawiam mimo wszystko.

85. Data: 2009-09-20 00:38:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Tak, właśnie zastanawiam się jak zlokalizować miejsce zamieszkania
> Japończyka :P

Kierowco patrz w lustrerka, motocykliści są wszędzie! :)

> Sam pisałeś powyżej "On w kompie ma zdjęcia gołych dzieci!".

Ale nie "pornografię dziecięcą".

> Nie musimy. Zacytowałam stosowny paragraf, żebyśmy wiedzieli na czym
> stoimy, jeśli chodzi o granicę penalizacji. Inna rzecz, że właściwie
> nie istnieje kodeksowa definicja pornografii.

Zdaje się że nie.

michał

86. Data: 2009-09-20 00:38:27

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

bartus wrote:

> Wi?c trzeba do tego dopu?ci?. Niech zgadn? - nie masz dzieci? (jeszcze)
>
> P.S.
> Je?li nigdy nie dobiera?em si? do facet?w to znaczy, ?e nie jestem
> peda?em?
> Mo?e jestem nie?mia?y?
>
> Pozdrawiam.

>Przypuszczalnie to pół polski jutro coś może ukraść, więc wyj aby
>połowę polaków pozamykać, bo jutro mogą coś ukraść. Nadal nie widzisz,
>że jedziesz na histerii.

Szkoda, że najperfidniejsze krzywdzenie dziecka porównujesz do zrabowania
kilograma marchewki.

87. Data: 2009-09-20 00:41:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartus wrote:
> Ale po co? To suka jest więc pewnie wolałbyś widzieć ją w sukience.
> Pozdrawiam mimo wszystko.

Nie lubię psów ani suk w ogóle. Nie przepadam też za ich właścicielami. :)

michał

88. Data: 2009-09-20 00:47:03

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubię psów ani suk w ogóle. Nie przepadam też za ich właścicielami. :)

To co Ty lubisz? Szczeniaki? ;)

Pozdrawiam.

89. Data: 2009-09-20 01:01:27

Od: noname <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2009 17:23:45 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> facet
> za lusterem bierze udział razem z tym co te dzieciaki sprowadził,
> mówisz o zupełnie nieporównywalnej sytułacji, twój japoniec nie siedzi
> za lustrem w drugim pomieszczeniu

Ok, może tu jest bezpośredni udział a tu pośredni.

Ale co za różnica dla tych dzieci?

I jak można mówić że facet jest normalny, kiedy onanizuje się mając przed
sobą zdjęcia z gołymi dziećmi? I że tym sposobem jest "zafascynowany
innością"?
Jak może taki ktoś być normalny? Jeżeli dzieciom są robione takie zdjęcia
aby taki ktoś mógł się przy nich onanizować i jednocześnie nie zdając sobie
z tego sprawy - to już go czyni nienormalnym. Nienormalnym że nie zdaje
sobie sprawy. Sprawy z tego jaki popyt tworzy. Jak kogoś kto nie jest tego
świadom można nazwać normalnym. Świadom tego, że są ludzie którzy dzięki
niemu i jego "fascynacji innością" krzywdzą dzieci. Krzywdzą poprzez
robienie im takich zdjęć. I nie wciskaj mi kitu że taki facet onanizuje się
tylko przed zdjęciami gołych dzieci z plaży. Jak ktoś może takiego kogoś
nazwać normalnym, chyba kiedy sam jest nienormalny.

noname

90. Data: 2009-09-20 01:15:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bartus wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
i.googlegroups.com...

> Szkoda, ?e najperfidniejsze krzywdzenie dziecka por?wnujesz do zrabowania
> kilograma marchewki.

Najperfidniesze jest to, że przez idiotów dzieci cierpią na
traumatyzaję wtórną, tylko dlatego są skrzywdzeni na całe życie iż
idioci wmówili im krzywdy których nie było.

zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0
Denerwuje mnie szczekanie psa