Re: Pellets czy groszek weglowy.

From: "Flashka" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
Subject: Re: Pellets czy groszek weglowy.
Date: Thu, 29 Mar 2007 11:13:13 +0200

> sama nazwa ekogroszek - jaki on ekologiczny, ze mniej siarki bajer nie z
> tej ziemi. Dalej kupienie wegla o parametrach ekogroszku

Powiem teraz coś niepopularnego, ale prawdziwego w naszej rzeczywistości, te
parametry nawet gdyby było prawdą to co mówisz to są chyba istotne tylko dla
ekologów, obecnych w okolicach Rospudy, ale sorry, chyba znowu ich przywódcy
dostali w łapę i sie stamtąd wynieśli..... :-) mało tego, powiem więcej, ja
nie chcę gasić "zbędnego" światła w czasie bara-bara taki jestem
"anty-ekolog" :-)

Co do "wyngla", teraz mam na palecie 1,5 tony wysokokalorycznego paliwa z
Polskich kopalń, zastanawiam się ile musiałbym dobudowac kotłowni na
przechowanie tego w postacie pelletów, zeby to samo ogrzać :-) mało tego, ja
lubie sobie pojechac do Polskiego lasu i szkoda mi go, niech sobie rośnie, a
las rośnie dłuuugo...