Re: Pierwszy dzień w szkole

Data: 2007-09-05 19:50:38
Temat: Re: Pierwszy dzień w szkole
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości
news:i9c4lw5g6kbj$.9xtco16jj2mv$.dlg@40tude.net...

Były kiedyś plany żeby zrobić z niej taką o jakiej Ty
> wspominasz szkoła z normalnymi przedmiotami + muzyczna. I wtedy miałam
> obiecaną pracę, ale zmiana profilu szkoły nie doszła do skutku.

A bo to podobno niełatwa sprawa. Dużo prościej otworzyć PSM I st.

> Integracyjna więc nie ma tak lekko

To zmienia postać rzeczy. Nie zazdroszczę. Ja nie mam wychowawstwa, ale mam
w klasie trzech chłopców z upośledzeniem w stopniu lekkim, jeden bywa
agresywny. Trzeba mieć oczy z tyłu głowy.

Pozdr. Ewa