Re: ! Pilne - systemy odpowiedzialne

Data: 2002-01-23 08:27:16
Temat: Re: ! Pilne - systemy odpowiedzialne
Od: "szreder" <s...@w...top.pl>

Równiez polecam
Bardzo dobry ststem czasu rzeczywistego stosowany nie tylko w medycynie ale
rowniez lotnictwie i w sprzecie dla wojska.
Mialem z nim stycznosc na studiach stad moja znajomosc tego systemu

Użytkownik Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:k...@g...hq.cs.net.pl...