Re: Plomby stomatologiczne reklama a rzeczywistość

Data: 2010-01-14 19:06:39
Temat: Re: Plomby stomatologiczne reklama a rzeczywistość
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

"p47" hino55$gq5$...@a...news.neostrada.pl

> (..ciach długi i chaotyczny post, budzacy moje zaniepokojenia..)

> chłopie,- połóż sie, odpocznij, a potem zgłoś się do odpowiedniego

Łomatko... Tylko co odpocząłem po gimnastyce...
Nie mogę tak często odpoczywać, bo od tego
odpoczywania zmęczę się tak mocno, że nie dam rady poruszać się...
Mam reumatyzm, a to znaczy, że nie mogę zbyt długo odpoczywać...

> specjalisty ( i nie mam na mysli pulmologa, ani alergologa...)

Dermatologa? A może okulistę? Kogo masz na swej myśli? :)

> To, że poruszasz się samochodem pod drogach publicznych

Wiem -- powinienem kupić kilka[naście] kilometrów kwadratowych ziemi i pobudować
prywatne drogi...
Jak będę miał żonę, to może tak uczynię. :)

> (jak piszesz na innych grupach) powinno cie do tego tym bardziej zdopingowac!

Jak mawia alergolog -- do ukochanej osoby zawsze jest blisko,
zwłaszcza wtedy, gdy się ma samochód do dyspozycji, lub inny
(stosowny -- na przykład taki z wirnikiem u góry) środek lokomocji...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'