Poddaję się

281. Data: 2010-03-10 10:28:49

Temat: Re: Poddaję się
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Faceci to są jednak porypani. Dobrze, że nie wszyscy.

http://demotywatory.pl/1154204/Kocham-ja

Qra, tak samo

282. Data: 2010-03-10 10:37:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czujesz, że coś takiego nam grozi? :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Mój lew miał jak dotąd dobry gust
i nie chciałbym, żeby się na mnie obraził.
Wiesz, sporo już jednak razem przeszliśmy.
Przynajmniej jeszcze nie chciałbym
wprowadzać wewnętrznej niezgody ;-)

283. Data: 2010-03-10 10:49:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widziałbym w tym potencjalnie świetną możliwość treningu
dla twojej niemal "dziewiczej", mało rozruszanej "w środku"
wrażliwości emocjonalnej.
No ale jak się boisz, że nie dasz rady, to sorry. ;)

Marchewko, z tymi fotami to raczej nieaktualne.
Może innym razem...
jeśli nie będziesz miała nic przeciwko oczywiście. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No nie, ale lepiej chyba nie wkręcać marchewki w fotki,
bo nie wiadomo co jej jeszcze do głowy szczeli.
Wolę się potem nie użerać z tą swoją szują lwem,
że tej pani nie lubimy i koniec :-))

284. Data: 2010-03-10 10:56:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Czyli dla Aichy dobrze, że są na świecie geje.
> Co za żałosna prowokacja.
> ENder

Bo ja wiem. Raczej prawdziwy real. A i to także:
http://demotywatory.pl/1180086/Kocham-go

Qra

285. Data: 2010-03-10 10:57:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę się dystansować od tej wypowiedzi.
Nie widzę żadnego powodu, dla którego akurat Marchewki miałbym
nie chcieć oglądać.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
Nie chcemy wcale oglądać, jaka jesteś śliczna i zgrabna,

286. Data: 2010-03-10 11:10:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Bo ja wiem. Raczej prawdziwy real. A i to także:
> http://demotywatory.pl/1180086/Kocham-go

.. i szeroki uśmiech!

A co do "jej" wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=Xw9eg6FEs0k

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

287. Data: 2010-03-10 11:16:48

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A ty jeszcze Ixi tak nie nazwałaś?

Nigdy jej tak nie nazwałam.

> No jak chcesz w ten sposób rywalizować z cbnetem,
> to wiem teraz skąd ten kompleksik na jego punkcie.
> A ja myślałem, ze to tylko głęboka, nieodwzajemniona
> (przynajmniej jednoznacznie) sympatia.
> Oj Ewa, powinnaś się poprawić ;-)

Nie rozumiem, dlaczego tak się pasjonujesz akurat moją relacją z CB. Są
chyba ciekawsze sprawy tutaj?
Jeżeli chcesz mieć jasność co do moich emocji, to nie pałam do niego
taką niechęcią, jak on do mnie.

Ewa

288. Data: 2010-03-10 11:20:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 08:31:26 +0100, Ender napisał(a):

> Obawiam się, że Paulinka jest jeszcze młoda i jest to poza jej
> pojęciami, więc co tu oczekiwać zrozumienia?
> Ja w jej wieku byłem co prawda bardziej kumaty i tolerancyjny,
> ale każdy chyba uczy się własnym tempem.
> Tak czy inaczej, musi jeszcze troszkę podrosnąć do rozmowy na pewne
> tematy ;-)
> ENder

No musi, po to się ma młodość; ja w jej wieku też nie widziałam wszystkiego
tak jasno i prosto, jak dziś. Jesli w miarę upływu życia ma się poważne
refleksje na ważne tematy (a Paulina ma) oraz się obserwuje swiat pod ich
kątem, a nie tylko go biernie konsumuje i wchłania jak podawaną taśmowo
papkę, to gdzieś po 40-ce samo się jakoś dzieje, że to, co kiedyś było
zawiłe i nie do rozsądzenia, staje się proste i jasne jak konstrukcja cepa.
Człowiek po prostu wtedy umie odrzucić to, co niepotrzebne - patrz Michał
Anioł i jego rzeźby (uważam że to świetna analogia) :-)
--

Ikselka.

289. Data: 2010-03-10 11:23:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 08:56:47 +0100, Ender napisał(a):

> I co w ten sposób chciałaś powiedzieć?
> ENder

No widzisz, Ender, wszystko co chciała/by powiedzieć jest/będzie dla mnie
komplementem, tym bardziej wartościowym i szczerym, że niezamierzonym ;-PPP
--

Ikselka.

290. Data: 2010-03-10 11:25:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie miałbym specjalnie nic przeciwko.
"wcale nie chcę" to za dużo powiedziane.

Akurat to, że jest zwykle niemiła nie przeszkadzałoby mi w tym,
aby zobaczyć jak wygląda.

No nie wiem... tak dopytujesz...
Czy ze mną coś nie tak?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No to teraz mnie zdumiałeś.
A dlaczego miałbyś chcieć ją oglądać?
Zwłaszcza, że była tu ostatnio taka nie miła.

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...