Poddaję się

301. Data: 2010-03-10 12:50:50

Temat: Re: Poddaję się
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 11:02:26 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> (...)
>
> No to czekamy na odzew grupy...A jak go nie będzie, to czemu?
> p.s.
> Napisałaś, co napisałaś. Obiektywnie- jeśli mnie np to wyda się nachalne- to
> przestanę czytać Twoje posty. Kropka. To wszystko. Dlaczego z Ixi jest
> inaczej?

Niektórzy (vide Marchewka) widzą w moich tekstach tylko i wyłacznie to, co
zawiera cytat z Marchewki - wyżej. Czyli tylko to, co są w stanie w sposób
najprostszy i bezpośredni, sobie właściwy i po swojemu, zrozumieć. I kiedy
nie towarzyszy temu refleksja oraz opowieść, faktycznie jest to nudne i
nachalne - vide mizerne naśladownictwo w wykonaniu Marchewki. Bo ona się
krzykliwie chwali i przedrzeźnia, a ja rozmyślam nad życiem i opowiadam o
nim z obrazkami. I taka jest różnica.
--

Ikselka.

302. Data: 2010-03-10 12:56:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli na tym polega twój rozsądek: najlepiej podążać za lwem.

No OK.
Wybroniłeś się. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Ze wszystkich opcji najlepiej chyba dogadać osiągnąć jakiś konsensus z
lwem. Wtedy człowiek żyją jakoś spokojnie i jeszcze jak dotąd nie
przejechałem się raczej na jego opinii.

303. Data: 2010-03-10 13:08:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lotnisko w Nowym Jorku.
Do windy wchodzi podróżny z bagażem, a za nim jakaś ładna stewardesa.
Podróżny pyta:
- Hello, do you fly US Airways?
Kobieta nie odzywa się.
Facet próbuje jeszcze raz:
- Flugen sie Lufthansa, ja?
Kobieta znów nie odpowiada, więc facet próbuje jeszcze raz:
- Volare sinora Alitalia?
Wtedy kobieta odzywa się po polsku:
- A w mordę chcesz, palancie?!
Facet:
- Aha, nasze linie!

PS: z dedykacją Marchewce. ;)

--
CB

304. Data: 2010-03-10 13:20:51

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Czyli prawidłowo ciebie odbieram, jako wyjątkowo mało kaloryczną i
> rozgotowaną.
> Człowiek tylko puchnie i obrasta w gnuśności od ciebie ;-P
> Spadaj trolu.

Co Cie tak zabolalo, ENderku?
I.

305. Data: 2010-03-10 13:22:26

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Chciałbyś zobaczyć jak toto wygląda?
> A jak się okaże ładne i trzeba będzie jakoś polubić
> lub przynajmniej potolerować?
> Może lepiej niech jest jak jest ;-)

A gdybym Ci napisala, ze "toto" jest np. ponetna lekarka?
I.

306. Data: 2010-03-10 13:22:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 11:34:23 +0100, Ender napisał(a):

> Czyli dla Aichy dobrze, że są na świecie geje.

Przynajmniej zaprzyjaźnić się można...
--

Ikselka.

307. Data: 2010-03-10 13:27:14

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Marchewko, z tymi fotami to raczej nieaktualne.
> Może innym razem...
> jeśli nie będziesz miała nic przeciwko oczywiście. ;)

No, jednak bede miala. I siem nie mogiem powstrzymac:
http://www.ineva.waw.pl/10_DLA_DZIECI/pom-pon%20marc
hewka.jpg
I.

308. Data: 2010-03-10 13:33:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogodny wyraz twarzy jest ~dyskusyjny.
XL chyba jednak nadal górą? ;)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hn86no$m7u$3@inews.gazeta.pl...

309. Data: 2010-03-10 13:37:31

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> Napisałaś, co napisałaś. Obiektywnie- jeśli mnie np to wyda się nachalne- to
> przestanę czytać Twoje posty. Kropka. To wszystko.

To nie bylo nachalne. To jedynie malenka probka (na uzytek dyskusji,
oczywiscie :-) ), ze sa tu i takie panie, ktorym starcza na czynsz,
stary nie chleje od 3 tygodni i nie przymieraja glodem.
Nachalna to ja bym chyba nawet nie umiala byc. To, co mam, z czego
jestem dumna, co mnie kreci i w jakiej dlugosci, to _moja_ sprawa, ktora
nie zamierzam sie dzielic z grupa obcych istot.

> Dlaczego z Ixi jest
> inaczej?

Wlasnie to, o czym powyzej - jak mozna byc tak "odwaznym", by tego
rodzaju rzeczy na newsach wypisywac?
Plus fakt, ze sie wpi***ala w kazdy kat, zwlaszcza wszedzie tam, gdzie
jest najmniej proszona o zdanie.
I.

310. Data: 2010-03-10 13:39:29

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Niektórzy (vide Marchewka) widzą w moich tekstach tylko i wyłacznie to, co
> zawiera cytat z Marchewki - wyżej. Czyli tylko to, co są w stanie w sposób
> najprostszy i bezpośredni, sobie właściwy i po swojemu, zrozumieć.

_Naprawde_ nie chcialabys przeczytac, co rzeczywiscie o Tobie mysle. Nie
odwazylabym sie tego napisac, bo moglabys sie nie podniesc.

> [...]
> krzykliwie chwali i przedrzeźnia, a ja rozmyślam nad życiem i opowiadam o

LOL.
I.

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...