Re: Pogadaliśmy sobie

Data: 2006-08-22 12:08:15
Temat: Re: Pogadaliśmy sobie
Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

Użytkownik "PZ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eceiin$ror$1@inews.gazeta.pl...
> Cześć wszystkim.
> Co myslicie?

Ja myślę, że masz problemy ze swoją osobowością. Sugeruje jakąś terapię na
podniesienie samooceny.
Szukanie rady na newsach w takich intymnych sprawach, jest oznaką
bezradności i braku pewności siebie w związku.

Sam to kiedyś przeżywałem, tak i tutaj się rozpisywałem o sobie. Po kilku
latach zrozumiałem, iż zdrada
mojej byłej żony jest po części moją winą.

Mam nadzieję, że Twoja nie kłamie ci jak z nut. Moja też miała się z nim
spotkać
i zakończyć romans. Widziałem to ich "spotkanie", na pożegnanie chyba
zrobiła mu dobrze.
Oczywiście wcześniej przysięgała że nigdy nic ich nie połączy i wogóle,
takie tam bzdety jakie są u Ciebie.

Mam nadzieję że Tobie się poszczęści.

Jeśli potrzebujesz, żeby 1/4 świata Tobie współczuła to dobrze trafiłeś.
Ostatnio na grupie był zastój ze zdradami, więc świerza historia trafiła na
podatny grunt.

Idźcie do poradni małżeńskiej, szukaj odpowiedzi u psychologa rodzinnego, a
nie tutaj.

Potem możesz mieć kaca moralnego z tego powodu, że opisujesz swoje zycie i
je obnażasz publicznie.

Pozdrawiam

J.