Re: Pokora? :)

From: Jemiol <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Pokora? :)
Date: Sun, 27 Aug 2006 14:35:22 +0200

ksRobak wrote:

> pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
> "Jemiol" <a...@o...pl>

> Dlatego antagonizowanie pokory względem pychy jest praniem mózgu
> bowiem można być równocześnie pokornym i pysznym.
> To nie są przeciwieństwa.

Można być również dobrym i złym, ale to nie dowód, że dobro i zło nie są
sobie przeciwstawne.

o.html

> [...]
> napromieniowywanie w beztlenowej atmosferze.
> Sto pierwszy sposób to lalka woskowa, która przez szybkę
> wygląda jak trup.
> Wyobrażasz Pan sobie jakim cudem okrzyknięto by, gdyby ktoś rozbił tę
> szklaną trumnę i upewnił się, że Bernadetta Soubirous jest lalką
> z wosku? To cudowne przemienienie martwego ciała biologicznego
> w wosk byłoby dowodem, że Bóg ingeruje w nasze życie i po życiu
> i potwierdzeniem cudu "żony Lota" która niegdyś
> została cudownie przemieniona w słup soli. Tu przemiana
> mięsa w wosk była by równie spektakularna i empiryczna.

Rozumiem, że nie wierzysz.
Masz prawo. A wytłumacz mi jakim sposobem załużmy "1500 lat" temu, ktoś
namalował postać człowieka w negatywie, nie znając fotografii.
Chodzi mi o Całun Turyński?

Pozdrawiam
Jemioł