Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?

Data: 2010-11-01 17:47:25
Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

>nieporownywalny. Nie znam nikogo, kto zaluje podlogowki. Znam wielu,
>ktorzy zaluja uzycia grzejnikow i ze nie dali 100% podlogowki. Kaszpir
>- przemysl sprawe, podlogowka w calym domu to piekna sprawa :)

Mi grzejniki nie przeszkadzają. Obecnie produkowane (stalowe lub aluminiowe)
są naprawdę ładne.

Grzejniki mają też swoje zalety (bardzo szybko reagują na zmiany temperatur
, można szybko zmienic temperaturę w pomieszczeniu , można mieć w
pomieszczeniu na podłodze drewno , panele , dywany , meble bez nózek) ...

U mnie "przemówił" po prostu gust.
Zdecydowliśmy że jednak w salonie nie chcemy kafelek , bo salon niczym by
sie nie różnił od wiatrolapu , przedpokoju i kuchni (tam będą te same kafle)
..

Zostanie tak jak miało być.
W pomieszczeniach "mieszkalnych" będą panele a w
łazience,przedpokoju,wiatrołapie i kuchni - kafle i tam będzie podlogówka