Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

101. Data: 2015-05-30 23:25:08

Temat: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
news:992b5b97-562b-4625-ace5-a1a1276e8416@googlegrou
ps.com...
> Nie wiem gdzie tu coś czytałeś o mojej sąsiadce...
> Czy możesz zacytować?
>
> Non stop piszesz że pijane kobiety się gwałci

Przekręcasz celowo moje słowa czy jesteś zwyczajnie nieprzytomny?

Logika, u ciebie mamy irracjonalizm, wypunktuje.
1. Pedofil. Prowokują go dzieci.
2. Gwałciciel. prowokują go kobiety.
3. Normalny. nie prowokują go dzieci siedzące na kolankach, ani pijane kobiety, bo
nie ma zaburzeń seksualnych.

102. Data: 2015-05-30 23:35:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> 3. Normalny. nie prowokują go dzieci siedzące na kolankach, ani pijane
> kobiety, bo nie ma zaburzeń seksualnych.

To co opisałeś to nie jest logika tylko myślenie zerojedynkowe.

Dodaj jeszcze:
4. Złodziej rowerów. Prowokują go rowery.

Zastanów się na mniej emocjonalnym przykładzie kradzieży rowerów:
- czy wszyscy złodzieje rowerów są tacy sami i robią to samo?
- czy wszyscy złodzieje rowerów zawsze kradną rowery, niezależnie od
zapięcia?

103. Data: 2015-05-30 23:44:44

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]
>
> Non stop piszesz że pijane kobiety się gwałci

Przekręcasz celowo moje słowa czy jesteś zwyczajnie nieprzytomny?

Ile razy można tłumaczyć tumanie że złodziej jest złodziejem, są miejsca gdzie wogóle
mieszkań nie zamykają, bo nie ma tam złodzieje i jeśli zacznie ginąć, to nie jest
wina tych ludzi tylko tego co ma obsesje do czyjejś własności. I ci ludzie gerdy
pozakładają a złodziej i tak znajdzie sposób , bo ma obsesje do nieswojej własności,
im więcej przeszkód tym bardziej kombinuje jak tu by wejść, tym samym zawsze
wyprzedzają policje w technice. Tym samym to nie jest wina zabezpieczeń tylko
złodzieja. Tak samo z gwałtem, zobacz, w islamie, same nie chodzą, chodzą w namiotach
a i tak są to kraje najbardziej gwałcące, bo wyfrunie w kosmos, a gwałciciel i tak ją
dopadnie i powie, trzeba było w domu siedzieć .

104. Data: 2015-05-31 00:00:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Ile razy można tłumaczyć tumanie

Czemu nie umiesz trzymać nerwów na postronku?

> że złodziej jest złodziejem, są miejsca gdzie wogóle
> mieszkań nie zamykają, bo nie ma tam złodzieje
> i jeśli zacznie ginąć, to nie jest wina tych ludzi tylko
> tego co ma obsesje do czyjejś własności.

Tak, za kradzież roweru winny jest złodziej.

Jeśli znajdziesz gdzieś jakiś kraj, w którym nie ma oszustów, bandytów,
gwałcicieli to pewnie też będziesz się mógł bezmyślnie upijać i nic Ci nie
będzie groziło bo nikt Ci pigułki gwałtu do drinka nie wrzuci... Ale póki
żyjesz w normalnym świecie, pełnym niebezpiecznych ludzi to WARTO jest
uważać i jak najmniej się narażać. O tym właśnie mówi Policja. Nie obwinia
kobiet, ostrzega kobiety.

> I ci ludzie gerdy pozakładają a złodziej i tak znajdzie sposób ,
> bo ma obsesje do nieswojej własności,

I tu się mylisz. Znajdzie się taki co obejcie, innego zniechęci.

> im więcej przeszkód tym bardziej kombinuje jak tu by wejść,
> tym samym zawsze wyprzedzają policje w technice.
> Tym samym to nie jest wina zabezpieczeń tylko złodzieja.

Masz jakąś obsesję z tą "winą" ?

105. Data: 2015-05-31 00:06:38

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
To dlaczego najczęściej mamy włamania do świetnie zabezpieczonych domów, bo złodziej
jak widzi że dobrze pilnuje, to coś musi dobrego pilnować i tam gdzie kraty w oknach
najwięcej napadów, sposobem noga w dzwi bo listonosz. Tak więc policja wtenczas
według ciebie przyjeżdza i gada....panie ma pan tyle zamków i pan się dziwi że pana
napadli, sam się pan prosił ?

106. Data: 2015-05-31 00:45:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale dalej, zabezpieczenia powodują włamania bo złodziej podejrzewa że coś tam
wartościowego bardzo jest. Tym samym im bardziej ubierzesz kobietę, to policja powie,
przecież sam pan ją posłał na gwałt, bo tak ją otumanił ubraniami, a to sprowokowało
gwałciciela, bo pomyślał co tam wartościowego się kryje. Dlatego twoje postulaty to
brednie.
Bo w tym przypadku z aferą policjantów gwacicieli, mamy takie irracjonalne
tłumaczenia, gdyby pani miała krokodyla to nie byłoby gwałtu. A ty taki Papkin głupi
jesteś, co mu powiedziała że krokodyla daj mi luby to mnie masz, a Papkin zaczął
zachodzić w głowe jak zdobyć krokodyla, bo niezrozumiał że baba chce się go pozbyć.

107. Data: 2015-05-31 00:47:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> według ciebie przyjeżdza i gada....panie ma pan tyle
> zamków i pan się dziwi że pana napadli, sam się pan prosił ?

I to Cię wkurza że policjant tak mówi? Niech sobie mówi...
Jak jest nieprofesjonalny to będzie dużo głupot gadał.

108. Data: 2015-05-31 00:51:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> masz, a Papkin zaczął zachodzić w głowe jak zdobyć krokodyla, bo
> niezrozumiał że baba chce się go pozbyć.

Nie wiem co Ty pijesz czy wąchasz, ale musi mocne być...
Odjazd masz niezły.

Dobranoc - już mnie znudziłeś.

109. Data: 2015-05-31 00:56:24

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol vel Chiron2
Dlatego jest afera bo czy kobieta będzie czy nie będzie pijana i tak zboczek ją
zgwałci i następnie powie, bo była trzeźwa, bo była pijana, bo drzewa były zielone,
bo miała torebkę, bo miała kolczyki itd. Zboczka wszystko sprowokuje i milion powodów
znajdzie na usprawiedliwienie, więc jest afera bo ci co mają zboczki zamykać
usprawiedliwiają zboczka, więc jak ktoś im teraz zerknie w statystyki to gwałtów mają
najmniej, bo jeśli nie jest to wina zboczka to nie ścigają, a kobiety boją się takich
policjantów.

110. Data: 2015-05-31 11:32:06

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 23:03, LeoTar pisze:
> Pszemol pisze:
[...]
> Nie wiem jak to wylączyć w avaście. :-)

https://forum.avast.com/index.php?topic=139192.0

'From the avastUI > Settings > Active Protection > Mail Shield >
Settings (wrench iconl) > Behavior - General section > "Uncheck" Insert
note into clean message (outgoing'

Bez znajomości angielskiego w polskim internecie niczego nie znajdziesz.

pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska
KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!