Polska dla Polaków!

51. Data: 2017-07-21 22:44:31

Temat: Re: Polska dla Polaków!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-21 o 21:43, Kviat pisze:

> Cieszy mnie twój optymizm.

> Nie będzie nas dwóch, bo chyba jesteś przeciwny.

Daruj, ale nie nastawiałem twojego psa przeciwko tobie. Ogólnie mam taką
zasadę, że nie mieszam się do cudzych związków.

Dębska

52. Data: 2017-07-21 23:54:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Łajno trzeba neutralizować, a nie udawać, że go nie ma. Faszyści doszli
do władzy dzięki bierności ludzi.

Te miliony histerycznie hajlujących Niemców to ci twoi "bierni ludzie"?
Nazwij ich jeszcze ofiarami Hitlera, a Polaków winnymi wywołania II W. Ś. poprzez
napaść na Rzeszę.
No i oczywiście wspomnij przy tym o "polskich obozach śmierci", obowiązkowo.
Antypolska gnido ty.

53. Data: 2017-07-22 08:38:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-21 o 22:44, Przemysław Dębski pisze:

> Daruj, ale nie nastawiałem twojego psa przeciwko tobie. Ogólnie mam taką
> zasadę, że nie mieszam się do cudzych związków.

Najpierw twierdzisz, że jesteś moim psem, a teraz masz jeszcze jakieś
zboczone fantazje z tym związane. Fuj... Niby się nie mieszasz, ale
wyobraźnia pracuje ci na najwyższych obrotach. Prawie jak u leo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2017-07-22 09:38:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-21 o 22:12, i...@g...pl pisze:

> Trudno mu się dziwić w sumie - prezydent USA i książę William mają o naszym dzykim
kuaju zupełnie inne zdanie niż on, a identyczne jak PiS i większość Polaków!
> Tuadżedy!

Serio? Osobiście, to Trump ma wylane na to, co się w Polsce dzieje,
dopóki mu to nie rzutuje na jego interesy.
Tobie się wydaje, że w USA sami debile mieszkają i nie ogarniają tego,
co opisał Tomasz Piątek w swojej książce?
http://www.newsweek.pl/polska/polityka/tomasz-piatek
-dziennikarz-gw-ujawnia-macierewicz-ma-powiazania-z-
rosja-putinem-a-nawet-z-moskiewska-mafia,artykuly,41
2319,1.html

http://wyborcza.pl/7,75398,22126582,departament-stan
u-usa-zaniepokojony-sytuacja-w-polsce.html
https://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2017/07/272791.htm

I już pislamiści sraczki dostają na prawicowych portalach.

Wstyd pojechać na urlop za granicę i przyznawać się, że się jest Polakiem.
Albo patrzą z politowaniem, bo myślą, że to pisior, albo ze współczuciem
gdy się dowiadują, że jednak nie pisior, albo ze zdziwieniem, czemu w
Polsce tak dużo osób tęskni za bolszewizmem.
To ostatnie akurat łatwo wyjaśnić.

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170729985-Sondaz-IBRiS-Pon
ad-polowa-Polakom-przeciw-rzadowi-Beaty-Szydlo.html

"zaledwie 5 procent osób w wieku 18-29 chwali rząd"
"Z kolei największe poparcie rząd notuje u osób powyżej 70 r.ż., wśród
których jego zwolennikami jest 47 proc."

Więc obecność w pisie takich ludzi jak Piotrowicz specjalnie nie dziwi.
I nie dziwi manipulowanie staruszkami, poprzez wmawianie im, że trzeba
"zdekomunizować sądy", bo to tylko pretekst:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=102139703295
18609&set=pb.1421294256.-2207520000.1500708716.&type
=3&size=720%2C720

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2017-07-22 09:57:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-21 o 23:54, i...@g...pl pisze:
> do władzy dzięki bierności ludzi.

...którzy mieli to w dupie, gdy był jeszcze czas na to, żeby się temu
przeciwstawić.
Ty wiesz ilu ludzi nie poszło (w Polsce) głosować w ostatnich wyborach?
Bo mięli to w dupie.

> Te miliony histerycznie hajlujących Niemców to ci twoi "bierni ludzie"?

Ależ skąd. To ci twoi, a nie moi.

http://www.rp.pl/storyimage/RP/20160430/KRAJ/1604399
89/AR/0/AR-160439989.jpg&MaxW=980&imageversion=MainT
opic1
http://img.wiocha.pl/images/7/f/7f9596cbac9453a860f2
6468acaadb6f.jpg

> Nazwij ich jeszcze ofiarami Hitlera, a Polaków winnymi wywołania II W. Ś. poprzez
napaść na Rzeszę.
> No i oczywiście wspomnij przy tym o "polskich obozach śmierci", obowiązkowo.

Ależ wy faszyści macie zryte łby :)
Już niedługo na tej grupie będziesz skomleć, że ty przecież byłaś tylko
ofiarą pislamistów... i że przecież nie wiedziałaś jak to się skończy,
bo się w szkole historii nie uczyłaś.

> Antypolska gnido ty.

Ale to ty hajlujesz, a nie ja. Antypolska gnido ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2017-07-22 11:14:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 08:38, Kviat pisze:

> Najpierw twierdzisz, że jesteś moim psem, [...]

I generalnie tyle co powyżej są warte wszystkie twoje wywody. To się
demokracja obrońców doczekała :)

Dębska

57. Data: 2017-07-22 11:26:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 11:14, Przemysław Dębski pisze:

> I generalnie tyle co powyżej są warte wszystkie twoje wywody. To się
> demokracja obrońców doczekała :)

Jest akcja, jest i reakcja.
To bardzo ciekawe, że jak normalni ludzie próbują z wami normalnie
rozmawiać, to nic do was nie dociera. Wręcz przeciwnie, myślicie, że to
objaw słabości.
W momencie, gdy zaczyna się używać waszego języka, to podnosicie krzyk,
że to mowa nienawiści i jest nic niewarta, bo tylko wam wolno takiego
języka używać.

58. Data: 2017-07-22 12:01:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> (...) i książę William mają o naszym dzykim kuaju zupełnie inne zdanie niż on, a
identyczne jak PiS i większość Polaków!
> Tuadżedy!

"William and Kate have been duped into endorsing Poland's ugly nationalism"

https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/jul/2
1/william-kate-poland-nationalism-royal-brexit

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2017-07-22 15:39:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5973054c$0$15194$65785112@news.neostrada.pl...

> ...którzy mieli to w dupie, gdy był jeszcze czas na to, żeby się temu
> przeciwstawić.
> Ty wiesz ilu ludzi nie poszło (w Polsce) głosować w ostatnich wyborach? Bo
> mięli to w dupie.

To samo działo się w USA - ankiety przedwyborcze nie ostrzegły
ludzi prawidłowo o zagrożeniu Trumpem... bo ankietowani wiedzieli
jeszcze wtedy, że przyznać się do lubienia Trumpa to był wstyd, więc
gremialnie kłamali... No a wybory tajne, więc mogli ulżyć swojemu
rasizmowi, swojemu prostactwu w urnie wyborczej do woli, no i mamy!

60. Data: 2017-07-22 15:52:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 15:39, Pszemol pisze:
> [...]
> gremialnie kłamali... No a wybory tajne, więc mogli ulżyć swojemu
> rasizmowi, swojemu prostactwu w urnie wyborczej do woli, no i mamy!

To samo w Anglii. Ludzie głosowali za brexitem, a potem byli zdziwieni
konsekwencjami i tłumaczyli po wyborach, że nie zdawali sobie z tych
konsekwencji sprawy.

Najgorsi są ci, co sobie zdają sprawę z konsekwencji, a mimo tego nie
idą głosować bo mają to w dupie, "bo ich polityka nie interesuje" albo
jeszcze inne głupsze tłumaczenia.

Pozdrawiam
Piotr

Macron to dzieciuch
Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu