Polski koszyk

41. Data: 2005-09-30 11:40:17

Temat: Re: Polski koszyk
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> Przegapiłeś miód pitny.
> Polecam Dwójniak Dominikański [dobry, naprawdę dobry] a wyszukaj go tutaj:
> http://www.tolubie.pl/
> pozdr. Jerzy

Takich dwojniakow to mozna by bylo kilka ze soba zabrac i trzymac na
jakas okazje, jak te Chopiny. Pochodze po Wroclawiu i moze cos znajde.
Dziekuje.

Irek

42. Data: 2005-09-30 11:43:39

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los schrieb:

> Wprawdzie nie ta klasa, ale nugat krakowski jest specyficznie polską
> odmianą nugata.
>
> Władysław
Szczerze mowiac, pierwsze slysze o tym nugacie. Dokladnie obejrze sobie
stanowiska ze slodyczami. A co do klasy, to mam kolege, ktorego stac na
Lindt a woli gorzka z orzechmi z Aldi i chyba tylko to w tym sklepie
kupuje. Dziekuje.

Irek

43. Data: 2005-09-30 11:45:44

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los schrieb:

> Tyle , że wódka czysta to tradycja bardziej rosyjska niż polska. Polskei
> są wódki gatunkowe, nalewki. Może krupnik?
>
> Władysław

Krupnikiem upilem sasiadki, jak mi sie syn urodzil. Do dzis mile
wspominaja. Masz racje:taki maly krupniczek bedzie w sam raz.

Irek

44. Data: 2005-09-30 12:00:06

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk schrieb:

> :)
> Krówki lubię. Ale jednak w prestiżowym koszyku nie dawałabym ich.

Mam nadzieje, ze do wojny krowkowej nie dojdzie. Albo na krowki. Nie
uwierzycie ale krowki sa te nad Wezera. Powaznie. W naszym lokalnym domu
towarowym. Drogie jak cholera i zagranicznymi napisami, mimo, ze golym
okiem widac, ze to nasze. Krowki, to ja kupie lepiej do przedszkola.
Bylem tam w srode przed obiadem. Wpadlem na godzinke z drabina, zeby
derenia oberwac albo obtrzepac. I jak to najczesciej bywa, zaczelo sie:
kto ty jestes, jak ci na imie, po co to zrywasz, co z tego bedziesz
robil, masz juz zone, a wiesz jak ja sie nazywam. Nagle zostalem
otoczony 5-6 letnimi panienkami. Nie uwierzycie ale w godzine mialem dwa
10 litrowe wiadra. Poczatkowo zrywalem ale te derenie byly tak dojrzale,
ze przy najmniejszym ruchu spadaly na ziemie. Wpadlem wiec na inny
pomysl. Derenie rosna na skraju duzej piaskownicy, wiec tylko trzepalem
a dziewczynki ostroznie zbieraly owoce. Musialo im to spawic nie lada
frajde. Oczywscie jestem ich najlepszym przyjacielem, bo nie jestem taki
glupi jak Lukas albo Kevin z ich grupy. Dzisiaj zanioslem im sloiczek
konfitury dereniowo brzoskiwniowej a jak wroce z Polski, to moze wlasnie
krowek przywioze, bo sam pewnie musialbym ze dwie godziny te derenie
zrywac i zbierac.

Irek

45. Data: 2005-09-30 12:15:36

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ireneusz P. Zablocki napisał:

>. Nagle zostalem otoczony 5-6 letnimi panienkami.

Całkiem OT. Czy tam, gdzie jesteś, każdy tak sobie może wejść na teren
przedszkola, czy masz tam moze dziecko i dlatego buszowałeś? bo u nas
bardzo uważają, by obcy nie wchodzili na teren przedszkola, jest
traktowany jak prywatny - chyba z obawy przed pedofilami. Podobnie do
szkół nie mogą wchodzic osoby "z ulicy".
--
pa, BBjk

46. Data: 2005-09-30 12:24:39

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk schrieb:

> [...]
> traktowany jak prywatny - chyba z obawy przed pedofilami. Podobnie do
> szkół nie mogą wchodzic osoby "z ulicy".

Dokladnie: mam tam dziecko. Do niedawna nawet dwa. I jestem dosyc znany,
gdyz komuna nie zabila we mnie ducha spolecznikowskiego i opiekuje sie
troche roslinami w przedszkolu. Dzieci znaja mnie albo z imienia albo
jako tato Olivera. Wczesniej przynioslem im do przedszkola kartofle w
przezroczystym wiadrze z badylami i kukurydze do obejrzenia. Powiem Ci
wiecej: kiedy zbieralismy te derenie wychowawczyni poszla sobie na kawe
do srodka. Do Herr Cabloki mozna miec zaufanie.

Irek

47. Data: 2005-09-30 12:35:57

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk schrieb:

> Dzięki, Herr Cabloki :)

Ty nie dziekuj, bo do Herr Cabloki mozna miec zaufanie jesli chodzi o
dziewczynki w wieku przeszkolnym ew. szkolnym. Jesli chodzi o inne
dziewczynki to juz...

Irek

48. Data: 2005-09-30 12:38:51

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

49. Data: 2005-09-30 19:09:28

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):
> Takich dwojniakow to mozna by bylo kilka ze soba zabrac i trzymac na
> jakas okazje, jak te Chopiny. Pochodze po Wroclawiu i moze cos znajde.
> Dziekuje.

Tego co ci polecam możesz kupić tylko w Wawie.
pozdr. Jerzy

50. Data: 2005-09-30 22:24:35

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisał w
wiadomości news:dhj9tq$rgr$00$1@news.t-online.com...

> [...]
> uwierzycie ale krowki sa te nad Wezera. Powaznie. W naszym lokalnym domu
> towarowym. Drogie jak cholera i zagranicznymi napisami, mimo, ze golym

Wiecie :) Znaczy się, domyślacie się, bo nad Menem w Kaufhofie zawsze były
;) Drogie... i różnosmakowe, wtedy u nas takich nie uswiadczył....
Pozdrawiam, Agata

Re: tort sachera-czy jest dobry?
przepis
Re: Mleko jeszcze raz!