Re: Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)

Data: 2012-01-28 21:05:39
Temat: Re: Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sat, 28 Jan 2012 21:51:44 +0100, Szpilka napisał(a):

> Nie miałam zamiaru recenzowac filmu. Dla mnie jest on b. dobry, tzn mnie się
> bardzo podobał.
> Sądzę że po recenzjach masz pojęcie o co w filmie chodzi, ale żeby samemu
> ocenic - należy obejrzeć.

> Komiksu tego nie czytałam.

> Z dzieciństwa moje ulubione to Tytus, Kajko i Kokosz i komisky Tadeusza
> Baranowskiego (dużo tytułów, nie chce mi się wymieniać) :-)

> http://sjp.pwn.pl/szukaj/fanka
>
> W moim przypadku bez słowa 'zapalony' :-)

Słowo "fanka" znam, ale niewiele mi ono mówi o walorach filmu :-D

> Sylwia, równiez fanka wielu innych aktorów i aktorek ;-P

Bez przesady, ja po prostu nad wyraz podziwiam Kingę Preis, Jerzego Stuhra
i jego syna, Romana Gajosa i Krystynę Jandę, ś.p. Gabrielę Kownacką, a z
zagranicznych aktorów Meryl Streep, Kim Basinger, Anthony'ego Hopkinsa i
ś.p. Romy Schneider.
--
XL